سازمان بسیج رسانه استان البرز، با انتشار بیانیه‌ای آحاد ملت ایران و اصحاب رسانه‌ای استان البرز، را به حضور در راهپیمایی روز قدس و تببین این روز جهانی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۶۳۴
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سازمان بسیج رسانه استان البرز، با انتشار بیانیه‌ای آحاد ملت ایران و اصحاب رسانه استان البرز را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و تبیین دعوت کرد. متن بیانیه چنین است:


رسانه‌های استان البرز در روز قدس اتحاد ‏و حمایت ملت ایران کوچک را به رخ صهیونیسم غاصب می‌کشند‎/ قدس آرمان و نقطه راه وحدت آزادی خواهان جهان است
جنگ برای اسرائیل در غزه به واقع چیزی جز یک باتلاق پرهزینه نیست.

آرایش جدید رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که به آخر خط رسیده است این را از نوای مظلومانه مادران و کودکان غزه در هیهات و فریاد مظلومیت شان می‌توان درک کرد. آنجا که صهیونیست‌ها با تمام توان نظامی آنان را نشانه رفته اند.

یورش و اشغال سرزمین مقدس فلسطین برای صهیونیست‌ها با تصور رویای سرزمین موعود به زودی پایان می‌پذیرد این واقعیت و آینده نگری در کلام حق است که ظلم هرگز پایدار نخواهد ماند.

نتایج حاصله برپایی سازمان‌های مدعی حقوق بشر که در موج دومینووار در جریان برخورد با رژیم اسرائیل رسوای جهانیان شده است نشان می‌دهد که انسان تا کجا با انسانیت خویش فاصله دارد.

تنش‌های منطقه خاورمیانه با عملکرد ددمنشانه رژیم اسرائیل دیگر بر هیچ انسان آزاده خواهی در جهان پوشیده نیست آنچنان که روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان میعادگاه فریاد‌های خروشان مردان و زنانی است که مشت‌های خود را به سمت رژیم صهیونیسم نشانه می‌برند.

اصحاب رسانه البرز در جریان این حماسه آفرینی به صحنه می‌آیند و با محکوم کردن جنایت‌های اسرائیل بار دیگر ولایتمداری و عزت مندی مردم استان البرز را در مسیر حمایت از مردم فلسطین نشان می‌دهند، تا دل انسان‌های بیدار مملو از شور و آزادگی شود. ‏

رهبران رژیم کودک کش فاسد اسرائیل به پایان خط رسیده است و مردم روزه دار و مومن استان البرز روز جمعه این حقیقت را با حضور پرشور خود در صحنه راهپیمایی روز قدس به جهانیان نشان می‌دهند، بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب در جریان حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم و مومن فلسطین پیمان بستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار