مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام از اسکان ۱۵۰ هزار نفر در زائرسراها و ۲۵ هزار نفر در کمپ‌های موقت در جوار زیارتگاه‌های ایلام در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۸۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام، حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی صبح امروز در خصوص حضور پررنگ و بی‌نظیر مسافران نوروزی در اماکن متبرکه ایلام، اظهار کرد: خوشبختانه امسال مسافران نوروزی استقبال بی‌نظیری از بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان ایلام داشته‌اند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام ادامه داد: امامزاده علی صالح (ع) به‌عنوان شاخص‌ترین بقعه متبرکه و قطب فرهنگی ایلام بیشترین آمار حضور زائر و گردشگر نوروزی را به خود اختصاص داده است.

 

 عزیزی از اسکان ۱۵۰ هزار نفر در زائرسراها و ۲۵ هزار نفر در کمپ‌های موقت در جوار زیارتگاه‌های ایلام در تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

 

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام اضافه کرد: با اجرای طرح آرامش بهاری و ویژه‌برنامه‌های دینی و مذهبی در ایام تعطیلات نوروزی در بقاع و امامزادگان ایلام، زمینه حضور پررنگ و بی‌نظیر میهمانان و مسافران نوروزی به این اماکن متبرکه فراهم شده است.

 

 وی بیان کرد: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و آرامش زائران در جوار امامزادگان، اجرای طرح آرامش بهاری فرصت مناسبی است تا اولویت اصلی سفر مسافران نوروزی، زیارت بقاع و امامزادگان قرار گیرد.

 

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، برگزاری افطاری ساده، مراسم لیالی قدر و برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بقاع و امامزادگان ایلام را از دیگر برنامه‌های طرح مذکور عنوان کرد.

 

 عزیزی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه، توزیع محصولات فرهنگی، غرفه مشاوره و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، غرفه کودکان و نوجوان در این خیمه‌ها اجرا شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار