زنجان-فرمانده سپاه ناحیه ایجرود روز قدس را روز خودباوری مستضعفان دانست و تصریح کرد:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز مقابله تمامی مستضعفان جهان با مستکبران، روز خودباوری و اعتماد مستضعفان بر قدرت جمعی علیه ظلم و نقطه عطف زوال صهیونیزم است.
کد خبر: ۹۵۸۹۵۰۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

روز قدس روز خودباوری مستضعفان است

سرهنگ رضا نجفی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، مولود خبیث ترور و کشتار است،گفت:این رژیم منحوس در سایه حمایت های استکبار جهانی، قوانین و حقوق بین الملل را بی هیچ مانعی نقض کرده و عمر چند ده ساله اش، با تجاوز آشکار به سرزمین های اسلامی، کوچ و آوارگی اجباری حدود ۱۰ میلیون انسان و ایجاد قحطی در سرزمین های محاصره شده اشغالی و انواع جنایات نفرت انگیز و ضد بشری عجین است.

 

وی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی که به نوعی تقابل اسلام بود نقاب از چهره وحوش صهیونیست برداشت،تصریح کرد: همه دنیا جنایات این رژیم را بی پرده دیدند و به آن اذعان کردند.

 

نجفی  روز قدس را روز خودباوری مستضعفان دانست و تصریح کرد:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز مقابله تمامی مستضعفان جهان با مستکبران، روز خود باوری و اعتماد مستضعفان بر قدرت جمعی علیه ظلم و نقطه عطف زوال صهیونیزم است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ایجرود در پایان با دعوت از مردم فهیم شهرستان ایجرود برای حضور در راهپیمایی روز قدس یادآور شد: مردم روزه دار و ولایتمدار شهرستان ایجرود با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس در این مقطع حساس تاریخی، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، محو کامل رژیم اسرائیل و صهیونیزم را فریاد  خواهند زد‌.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار