زنجان- اقشار مختلف بسیج استان زنجان در بیانیه های جداگانه عموم مردم به ویژه بسیجیان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۸۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

دعوت اقشار مختلف بسیج استان زنجان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ اقشار مختلف بسیج استان زنجان در بیانیه های جداگانه عموم مردم به ویژه بسیجیان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت کردند.

 

در بیانیه بسیج هنرمندان استان زنجان آمده است:

 

در آستانه‌ی روز قدس و پس از سال‌ها نبرد نابرابرِ جرثومه‌‌ی پلید شیطان؛ اسرائیل جنایتکار، با مردم مظلوم غزه که بی‌شک در تاریخ بشریت لکه‌ی ننگی خواهد بود بر دامان داعیه‌‌داران آزادی و حقوق بشر، بار دیگر دلیرمردان سرزمینمان ناجوانمردانه هدف ترور این رژیم جعلی قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

 

به فضل خداوند، جهان به زودی به روزهای بی‌صهیون خواهد رسید و قدس عزیز آزاد خواهد شد و آن‌ها که در این هنگام کنار شیطان ایستادند یا بر ظلمش سکوت کردند، برای ابد دست‌ها و دهان‌هایشان به خون زنان و کودکان مظلوم غزه آغشته خواهد ماند.

 

ما هنرمندان بسیجی ضمن محکوم کردن محاصره و کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و سکوت و سکون مشمئز کننده‌ی حاکمان کشورهای اسلامی، با اقتدا به سید شهیدان اهل قلم، با قلمی سرخ از خون شهیدانمان ادامه‌ دهنده‌ی راه شهدا خواهیم بود و در سایه‌ی منویات رهبر عزیز انقلاب اسلامی، با دستانی بر دعا و چشمانی منتظر به فرمان ولی امر مسلمین اعلام می‌کنیم؛ تا آخرین قطره‌ی خونمان، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد؛ که ما را شوقی‌ست از احمد متوسلیان‌ها و قاسم‌سلیمانی‌ها به یادگار برای جنگیدن با اسرائیل و در این راه نه تنها از شهادت نمی‌ترسیم که آرزویش را داریم؛ که ما ملت شهادتیم.

 

بیانیه جامعه مهندسین عمران و معماری و صنعت  استان زنجان  به شرح زیر است:

 

رز قدس جلوه‌ای از هوشمندی، بیداری و خروش ملت‌های آزاده و جهان اسلام بر علیه ستمگران، غاصبان و مستکبران و روز فریاد آزادی و رهایی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین از حصار اسرائیل غاصب و جنایتکار است.

 

 تمام آزادگان جهان به خوبی آگاهند که حرکت رو به افول و سقوط رژیم صهیونیستی آغاز شده و قدس شریف نیز در آستانه آزاد شدن می باشد، در این روزهای غمبار و دلخراش که جرثومه فساد و جنایت، یعنی اسرائیل با چراغ سبز شیاطین همدست خود به ویژه آمریکا مشغول نسل کشی در غزه بوده و بی هیچ مانعی دست به قتل عام زنان و کودکان می‌ زند، هیچ بهانه‌ای را برای خیزش ملت مسلمان و آزاده در برابر مستکبران و ستمگران به جا نمی‌گذارد.

 

 ما جامعه مهندسین عمران ضمن حضور منسجم، متّحد، همدلانه و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، از همه مردم عزیز، همیشه در صحنه و روزه‌دار امّت اسلامی می‌خواهیم که با احساس مسئولیت مضاعف نسبت به سال‌های قبل با حضور طوفانی خود ضمن تقویت رشته وحدت و انسجام و همچنین پیوند با ولایت، به فضل الهی پاسخ دندان شکنی به جنایت‌ها و بی‌رحمی‌های این روزهای رژیم درنده خوی صهیونیستی که مرزهای وقاحت و شیطان صفتی را جا به جا کرده است را نشان دهند.

 

در بیانیه دفتر بسیج اساتید دانشگاه های و موسسات آموزش عالی استان زنجان آمده است:

 

با اینکه از روز نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز «قدس» چندین دهه میگذرد ولی امروزه آرمان آزادی قدس شریف از همیشه به ما نزدیک تر است و اکنون نه تنها مطالبه عموم مسلمین، بلکه به درخواست عمومی همه دل های بیدار و آزاده جهان تبدیل شده است.رژیم صهیونیستی از ترس اطراف خود حصار کشیده و به رغم خویش در زیر گنبد آهنین پنهان گردیده است، غافل از اینکه به فضل الهی و به زودی زود خانه سست از خانه عنکبوت او فرو خواهد ریخت.

 

بسیج اساتید دانشگاه های زنجان نیز همچون دیگر مسلمانان و آزادی خواهان عالم و همراه با ملت بزرگ ایران اسلامی، آمادگی خویش را در تحقق آرمان های امام راحل (ره) و در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله الشریف در مراسم این روز جهانی شرکت میکند تا یاری خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کند و فریاد رسای خویش را به گوش استکبار جهانی این حامیان رژیم ضد بشری و کودک کش صهیونیستی برساند.

 

متن بیانیه بسیج دانش آموزی استان زنجان به شرح زیر است:

 

پدیده اعتراضات بی سابقه معترضین به رژیم  جعلی صهیونیستی و سرعت تحولات در سرزمین های اشغالی در سال گذشته روزهای سرنوشت ساز فلسطین را رقم زد و افول و زوال رژیم صهیونیستی و ورود نسل جدید فلسطین به میدان انتفاضه و مبارزه ضد اشغالگران را بیش از پیش به واقعیت نزدیک کرد‌

 

ما دانش آموزان استان زنجان ضمن محکوم نمودن اقدامات ددمنشانه و خوی گرگ صفتی رژیم کودک کش صهیونیست در فلسطین اشغالی خصوصا اقدامات چند ماه اخیر در غزه از جمله حمله به بیمارستان شفا و همچنین حمله ناجوانمردانه بــه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت تعدادی از سرداران و مستشاران نظامی کشورمان ، با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی در لبیک به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی با حضور گسترده خود در راهپیمائی عظیم روز جهانی قدس به عنوان بخشی از رویارویی مردم مسلمان منطقه با جنایات اشغالگران و حامیان غربی آنان و همچنین دفاع از قبله اول مسلمین ، همگام و هم نوا با سایر اقشار مختلف مردم ایران اسلامی و سراسر جهان اسلام و آزادیخواهان عالم، برای دفاع از مردم ستم دیده فلسطین و خصوصاً غزه انزجار و نفرت خود را از رژیم اسرائیل غاصب و تمامی ایادی استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکا به دنیا نشان خواهیم داد.

 

در بیانیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان آمده است:

 

امسال در حالی روز قدس را گرامی می‌داریم که نشانه‌های زوال این رژیم جعلی و نامشروع به واسطه مبارزه قهرمانان و رزمندگان جبهه مقاومت بیش از هر زمان خودنمایی می‌کند.

 

روز قدس؛ نماد دفاع از ملت مظلوم فلسطین است اما در نگاه دقیق و عمیق رهبر انقلاب، روز قدس نماد مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه و استکباری است و به معنای دقیق کلمه، دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و راه‌پیمایی روز قدس به‌نوعی صف‌آرایی حق در برابر باطل و عدل در مقابل ظلم است و دفاع از حقیقت و مبارزه با استکبار جهانی، تکلیفی شرعی، مسئولیتی اجتماعی و وظیفه‌ای اخلاقی برای همه آزادگان و مسلمانان جهان است.

 

 

لذا جامعه ورزشی استان زنجان اعم از مسئولین، قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان اعم از آقا و خانم، دوشادوش سایر اقشار برای دفاع از مظلومین مقتدر فلسطینی به میدان خواهند آمد و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

 

بیانیه بسیج جامعه پزشکی استان زنجان به شرح زیر است:

 

اگر وقایع منطقه‌ ای و جهانی بویژه در شش ماهه اخیر مد نظر قرار گیرد  هر انسان شریف و آزاده ای با هر گرایش عقیدتی و سیاسی به خوبی در می یابد که امسال با توجه به تداوم نسل کشی ظالمانه و ناجوانمردانه صهیونیستها در خونین شهر غزه و اقدامات گستاخانه متجاوزان به کیان مسلمین در ترور و به شهادت رساندن مجاهدان و مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام و جمهوری اسلامی ، اهمیت و ضرورت مقابله با این غده سرطانی بدخیم بیشتر از پیش می باشد.

 

لذا از همه برادران و خواهران گرانقدر، اساتید ، کارکنان و پرسنل شریف جامعه پزشکی استان زنجان دعوت به عمل می آید با زبان روزه و قصد قربة الی الله در راهپیمایی خیلی مهم روز قدس شرکت و بار دیگر پشتيبان و مدافع اسلام و کیان اسلامی و مظلومین جهان باشند .

 

بیانیه مشترک جامعه کار و تلاش و سازمان بسیج کارگری استان زنجان به شرح زیر است:

 

روز قدس نماد استکبار ستیزی و برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی، ورای نژاد، مذهب، ملیّت و گرایش‌های سیاسی است که در آن با مشت‌های گره خورده و صف‌های بهم فشرده، از توحش و نسل کشی اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام انزجار می‌کنند.

 

جامعه کار و تلاش و بسیج کارگری پایتخت شور و شعور حسینی ، همچون دیگر مسلمانان جهان برای آزادی قدس عزیز، همصدا شده و با مشت‌های گره کرده، با هر وسیله‌ای انزجار خود را اعلام و به متحدان و کشورهایی که حامی اسرائیل بوده و هستند در حالی که منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم‌های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل کشی‌ها، غارت‌ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری‌های سفاکان صهیونیست بسته‌اند می‌گوییم که باید بدانند قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را به هم گره زده و اعمال شیطانی همچون شهرک سازی‌های نامشروع در اراضی فلسطینیان و ادامه اشغالگری آنها، نمی‌تواند رویای واهی و افسانه‌ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار