سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای هنرمندان و قشرهای مختلف مردم را برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۴۱۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن این بیانه به شرح زیر است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس، روز فریاد مظلومیت ملت فلسطین و برائت از استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است. یادگاری ارزشمند از بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) که با تدبیری حکیمانه و مدبرانه، وجدان‌های خفته را بیدار و زمینه‌ساز همبستگی جهانی مسلمانان در حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین شد.

تدوام 75 سال ظلم، خشونت، ترور و تجاوز علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله به مساجد، کلیساها، مدارس، بیمارستان ها  و اماکن دیپلماتیک در برابر سکوت شرم‌آور دولت‍های مدعی حقوق بشر نشان می‌دهد رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصلی از اصول انسانی، اخلاقی و حقوقی پایبند نیست، بنابراین تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی این رژیم جعلی است.

سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد جنایت های گسترده رژیم غاصب صهیونیستی بویژه درحمله به کنسوگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات ها و مستشاران نظامی کشورمان را محکوم و ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس با دعوت از عموم هم استانی های عزیز جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز عظیم به نمایندگی از طرف هنرمندان این خطه اعلام می دارد که همگام با سایر اقشار جامعه ضمن حضور در راهپیمایی، تمام توان خود را در انعکاس صدای مظلومیت وحمایت از مقاومت مردم فلسطین تا روزی که شاهد آزادی قدس شریف و بازگشت آرامش به سرزمینهای اشغالی باشیم ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار