خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان به مناسبت روز جهانی قدس

همدان-سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۳۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همدان با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست را اعلام کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نظر ما نسبت به مسائل فلسطین روشن و واضح است. ما راه‌حل فلسطین را نابودی رژیم اسرائیل می‌دانیم. امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن هزاران آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال ۱۹۴۸میلادی، آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد. ملت مسلمان ایران نیز پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسأله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.

این روز، یادگار معمار کبیر انقلاب و رهبر بی نظیر قرون اخیر حضرت امام خمینی(ره) است که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای این روز نامگذاری نمود، روزی که نماد استکبارستیزی و برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی، ورای نژاد، مذهب، ملیّت و گرایش‌های سیاسی است که در آن با مشت‌های گره خورده و صف‌های بهم فشرده، از توحش و نسل‌کشی اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام انزجار می‌کنند.

ما کارمندان انقلابی و بسیجی ادارات و کارمندان استان همدان همچون دیگر مسلمانان جهان برای آزادی قدس عزیز، همصدا شده و با مشت‌های گره کرده، با هر وسیله‌ای انزجار خود را اعلام و به متحدان و کشورهایی که حامی اسرائیل بوده و هستند در حالی که منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه‌داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم‌های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل‌کشی‌ها، غارت‌ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری‌های سفاکان صهیونیست بسته‌اند می‌گوییم که باید بدانند قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را به هم گره زده و اعمال شیطانی همچون شهرک‌سازی‌های نامشروع در اراضی فلسطینیان و ادامه اشغالگری آنها، نمی‌تواند رویای واهی و افسانه‌ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.

لذا امسال هم این سازمان و کارمندان بسیجی استان همدان همگام با ملت انقلابی و قهرمان ایران حمایت خود را از آرمان‌های فلسطین و جبهه مقاومت اعلام و از عموم مردم عزیز برای شرکت در راهپیمایی دشمن ‌کن و استکبارستیز روز قدس جمعه آخر ماه مبارک رمضان (۱۷ فروردین۱۴۰۳) دعوت به عمل می‌آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار