مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد؛
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: تاکنون بیش از ۲۶۷ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی استان البرز بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۸۹۱۶۵
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، رحیم خا‌کی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، اظهار کرد: از ابتدای ایام ستاد خدمات سفر در ۲۴ اسفند تا ۱۳ فرودین ۲۶۷ هزار نفر از اماکن تاریخی استان بازدید کرده اند.

بازدید ۲۶۷ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی البرز در سراسر استان
او با بیان اینکه آثار، برخی بنا‌ها و محوطه تاریخی شامل امامزاده‌ها، آثار طبیعی تاریخی، محوطه، بنا‌ها و آثار تاریخی مانند کاخ سلیمانیه کرج، کاروانسرا و محوطه ینگی امام ساوجبلاغ، محوطه ازبکی، آسیاب مهدی آباد نظراباد و آثار موجود در روستا‌ها و شهرستان‌ها از جمله امامزاده سه گنبدان، مجموعه صیادیه و کوه‌های رنگی اشتهارد و... مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است.


مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز و استقبال گردشگران از سفر‌های کوتاه مدت بسیاری افراد استان البرز را با توجه به طبیعت زیبا و روستا‌های ییلاقی برای اقامت کوتاه مدت انتخاب کردند و از جاذبه‌های تاریخی استان بازدید کردند.

 

خبرنگار:سیده زهرا فوج 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار