بسیج اساتید استان کرمان در آستانه روز قدس ازتمامی اقشار و ملت فهیم ایران جهت حضور دشمن شکن در راهپیمایی دعوت بعمل آورد
کد خبر: ۹۵۸۹۱۳۳
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،بسیج اساتید استان کرمان در آستانه روز قدس ازتمامی اقشار و ملت فهیم ایران جهت حضور دشمن شکن در راهپیمایی دعوت بعمل آورد

 

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

 سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ البَصِيرُ

سوره مبارکه
الاسراء(۱)  

قدس، قبله گاه اول مسلمانان و زادگاه آزادگانی است که سالهاست غریو آزادی وادی ایمن از چنگال اهریمنان دوران را سر داده و به امید تحقق وعده ی بر حق و مسجَّل الهی، دلیرانه و مومنانه  در برابر دشمنان غاصب صهیونیستی وحامیان آن سینه سپرکرده اند. 

روزقدس، ابداع هوشمندانه امام خمینی (ره) و تبلور حمایت انسانهای حق طلب دنیا از ملتی است که حتی ذره ای از خاک سرزمین مقدس خود را به گلوله های آتشین و وعده‌های پوچ دشمنان نفروخته‌اند. 

امسال، در حالی ملت روزه دار ایران و سایر ملتهای دنیا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف به خیابانها خواهند آمد که رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری در بحرانهای داخلی و منطقه ای گرفتار شده است. و به حیوانی خونخوار شبیه است تا حاکمیتی انسانی چرا که با ترور ناجوانمردانه سپاهیان اسلام و حمله بی رحمانه به زنان و کودکان به دنبال دستیابی به  خواسته های شیطانی خود است.
از طرفی، رژیم صهیونیستی امروز به نماد ظلم، استیصال و بحران تبدیل شده و درمقابل، جبهه مقاومت قوی‌تر از هر زمان دیگری انتفاضه‌ای مقدس و همه جانبه را علیه دشمن صهیونیستی اداره می کند. که سرانجام پیروزی قطعی و نهایی از آن مسلمین و فلسطینیان خواهد بود و بس.
مجموعه نخبگانی بسیج اساتید استان کرمان ضمن دعوت گسترده از تمامی اقشار در استان و کشور و همه ملتهای آزاده جهان جهت حضوردر راهپیمایی روز قدس، سلام و درود خود را نثار شهدای راه  مقاومت نموده و صبر، نصرت را از درگاه ایزد منان برای ملت مظلوم و مقاوم فلسطین خواهان است.

ارسال نظرات