خبرهای داغ:
در ادامه بازدید‌های نوروزی مسئول بسیج سازندگی از گروه‌های جهادی و پروژه‌های محرومیت زدایی استان فارس، سرهنگ علی اکبر طحان ضمن شرکت در نشست هم اندیشی با مسئولین فسا دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۵۵
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست هم افزایی مسئول بسیج سازندگی استان فارس با حضور دکتر محمدی نمایند منتخب شهرستان، دکتر شیخ نیا معاون هماهنگی اقتصادی استانداری، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا و جمعی از مسئولین ادارات دولتی شهرستان فسا در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.

در ابتدا این نشست جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فسا سرهنگ پاسدار سعید زمانی از آخرین وضعیت پروژه های اجرایی سال گذشته در شهرستان فسا ارائه گزارش کردند.

سرهنگ طحان در نشست هم افزایی با مسئولین ادارات شهرستان گفت: ماموریت بسیج سازندگی در سال گذشته در ۴ عرصه محرومیت زدایی بوده است، اما در سال جاری، با توجه به نیاز استان و تجربه خوب سال های قبل در ۱۳ عرصه محرومیت زدایی فعالیت خواهد داشت.
وی تصریح کرد: ما در بسیج سازندگی یک شعاری داریم و می گوئیم «همه با هم بسیج سازندگی» به همین منظور با توجه به نام گذاری سال جدید بنام سال جهش تولید با مشارکت مردم، بسیاری از طرح های اجرایی محرومیت زدایی ما در سال جدید به منظور افزایش تولید به خصوص در عرصه های کشاورزی،باغداری با مشارکت مردم و همکاری دستگاه های اجرایی می باشد.

سرهنگ طحان با بیان اینکه یکی از مهمترین این طرح ها اجرای طرح آبخیز داری می باشد که کمک قابل توجهی به افزایش تولیدات کشاورزی خواهد داشت، تاکید کرد: این مهم ان شاء الله با همکاری همه جانبه مسئولین،مردم و گروه های جهادی محقق خواهد شد.

وی گفت: به حمدالله در سال گذشته پروژه ها آب آشامیدنی، مسکن مددجویان و راه روستایی در شهرستان فسا انجام شده است، و در سال جدید پروژه های محرومیت زدایی شهرستان فسا شتاب بیشتری خواهد گرفت.

در این جلسه آخرین وضعیت پروژه های آبرسانی و مسکن مددجویی مورد بررسی قرار گرفت و  جهت سرعت بخشی و تکمیل پروژه های نیمه تمام تصمیم گیری شد.

در ادامه، دکتر شیخ نیا معاون هماهنگی اقتصادی استانداری فارس نیز در این نشست گفت: استان فارس دارای قابلیت ها و ویژگی های بی نظیر و یا کم نظیری اعم از کشاورزی، باغدای، دام، صنعت و گردشگری و ... می باشد.
وی با اشاره به اینکه با این وجود محرومیت هم در استان ما بسیار زیاد است، تصریح کرد: آنچه نیاز هست در شهرستان اتفاق بیفتد هماهنگی و همدلی هست. رویکرد در هماهنگی و هم افزایی باید اصلاح شود.
شیخ نیا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری پسوند مشارکت مردم را اضافه کردند، ادامه داد: ما باید از ظرفیت های بسیار مردم استفاده کنیم.

وی با اشاره به مکان جغرافیایی خوب شهرستان فسا گفت: ما باید تفکر کنیم  که چگونه می توانیم تولید و صنعت ما راه بیفتد.که این نیازمند همدلی تمام دستگاه ها می باشد.
به گفته وی، هرجایی که به مردم توجه شده توفیق داشتیم هرجا که از مردم فاصله گرفتیم توفیقی نداشتیم.

در ادامه این سفر مسئول بسیج سازندگی با امام جمعه شهرستان فسا حجت‌الاسلام جمالی زاده دیدار کرد.

حجت السلام جمالی زاده در این دیدار گفت: خدمات بسیج سازندگی در جهت محرومیت زدایی شایسته و قابل تقدیر هست. همچنین برادر طحان از جمله افراد پرتلاش و خستگی ناپذیر و جهادی می باشند که در زمان فرماندهی ایشان در شهرستان فسا اتفاقات بسیار خوبی در بحث عمران و محرومیت زدایی ، و همین طور در هم افزا و همدل کردن کلیه نهاد ها افتاد و ما برای ایشان و مجموعه بسیج سازندگی آرزوی توفیق و موفقیت را داریم.

سرهنگ پاسدار علی اکبر طحان از پروژه های آبرسانی روستایی آب آسمانی و تل زیره و همچنین از وضعیت آب آشامیدنی روستای رحیم آباد بصورت میدانی بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها