مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

حضرت علی(ع) اوج قله فضایل انسانی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان سپاه میانه با اشاره به عجز و ناتوانی بشريت در شناخت امیرالمومنین عليه‌السلام، گفت: حضرت علی علیه‌السلام در اوج قله فضایل انسانی است.
کد خبر: ۹۵۸۸۵۹۴
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام روح‌الله مهدی‌نیا با یادآوری تلاش‌هایی که برای گمراهی و انحراف بشريت از مسیر ولایت از ابتدای اسلام تا کنون شده است، اظهار داشت: در صدر اسلام، جریان تخریب شخصیت‌های اسلامی به گونه‌ای عمل کرد که حتی در جریان هجوم مردم به خانه علی علیه‌السلام برای بیعت با ایشان، مردم برای بیعت با امام نیامده بودند بلکه او را به دیده یک خلیفه می‌نگریستند و همین امر موجب محرومیت آنان از هدایت الهی و وحیانی شده و به شهادت امامت منجر شد.

   وی امیرالمومنین عليه‌السلام را میزان و الگوی بشریت، سیما و میزان حق معرفی کرده و با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه شیاطین عالم برای دور ساختن مردم از مسیر ولایت و امامت، اضافه کرد: حق در سیمای ایشان متجلی است و راه‌حل تمامی مشکلات بشريت در الگوگیری از اوست.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز جمهوریت و اسلامیت در این نظام متجلی است.

   حجت‌الاسلام مهدی‌نیا با بیان اینکه تمام تلاش و حرکت نظام برای حرکت بر اساس همان مبانی جمهوریت و اسلامیت است، به آثار آن در داخل و خارج کشور اشاره کرد و افزود: امروز شعاع نور این نظام در عالم بشریت، روز به روز گسترده‌تر شده و فروغی تازه می یابد.

ارسال نظرات