خبرهای داغ:

12 فروردین نخستین گام در راه استقرار حکومتِ متکی بر آرای واقعی مردم

تبریز- سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۸۸۴۲۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این بیانیه آمده است؛

یوم الله دوازده فروردین، سرآغاز حیات واقعی انقلاب اسلامی و نخستین گام در راه استقرار حکومتِ متکی بر آرای واقعی مردم است. ملت بزرگ ایران در این روز به رهبری امام خمینی (ره) با انتخاب « جمهوری اسلامی» در تعیین سرنوشت خود، نقش آفریده و تحقق مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشتند تا هر شهروند ایرانی بتواند در تعیین سرنوشت خویش، تاثیرگذار باشد.

امروز نظام مردم سالار جمهوری اسلامی، علیرغم مواجهه با کارشکنی‌ها و مشکلات ایجاد شده از جانب استکبار جهانی و صهیونیسم، پس از گذشت 45 سال مستحکم تر از همیشه در راه توسعه، تعالی و افتخارآفرینی گام برمی‌دارد.

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت شریف  ایران در ماه میهمانی خدا و لیالی قدر، بار دیگر روز تاریخ ساز و بزرگ 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جشن آغاز برقراری حکومت اسلامی را گرامی داشته و اعلام می‌دارد، همچون گذشته، برای تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نداشته و در سال « جهش تولید با مشارکت مردم »،  تامین کننده امنیت و اقتدار غذایی سرزمین عزیزمان ایران خواهد بود و نقش ترویجی وزارت جهادکشاورزی در راستای توسعه اقتصادی با حضور و مشارکت مردم به ویژه بهره برداران بخش کشاورزی پررنگ تر و برجسته تر شود.

روابط عمومي سازمان جهادکشاورزي استان

ارسال نظرات
آخرین اخبار