با همت گروه جهادی باقیات و صالحات مهدوی در اولین شب از لیالی قدر مسابقه فرهنگی مهارت زندگی، ارمغان رمضان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۴۱۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

نادر میری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدا دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع) از فظیلت شبهای قدر و فضیایل امیرالمومنیین(ع) بعنوان یک الگوی موفق یاد کرد و گفت: با همت گروه جهادی یاوران ولایت، مدافعان امنیت و سلامت و گروه جهادی باقیات و صالحات مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان به روزه داران خدمات ارزشمندی ارائه شده و این خدمات تا پیان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به این مطلب که کمک به قشر نیازمند جامعه یک خدمت ماندگار است، افزود: جهاد و خدمتی ماندگار است که برای رضای خدا بدون منت و هیچ چشم داشتی انجام شود.

میری بیان کرد: به منظور تداوم خدمات و برکات رمضان، در اولین شب از لیالی قدر مسابقه فرهنگی ارمغان در قدر ویژه عزاداران حیدری، در قالب پازل خدمت بی منت مهدوی درشبهای قدر توسط گروه جهادی باقیات وصالحات مهدوی وپایگاه مقاومت بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با حمایت، مشارکت و نظارت بنیاد مهدویت برحسب انجام برنامه‌های پیشنهادی اجرا می شود.

وی ادامه داد: پرپایی میز خدمت سلامت معنوی، جسمی و تبیین خدمات انجام شده کارگاه آموزشی فرهنگی ترویج معارف مهدوی وایثار وشهادت، جهادتبیین مهدویت، مهارت زندگی باقرآن با عنوان ارمغان رمضان از جمله برنامه های اجرایی در اولین شب قدر ر زاهدان بود.

فرمانده پایگاه شهدا بسیج دانشگاه علوم پزشکی وگروه جهادی باقیات وصالحات مهدوی برای اجرای برنامههای فرهنگی،مذهبی، آموزشی،خدمات صادقانه سلامت را در حاشیه شهربا برپایی میزهای خدمت اجرا کرده است که خدمات گروه های جهادی باقیات و صالحات مهدوی و یاوران ولایت، مدافعان امنیت و سلامت سند افتخار وخدمت ماندگار است.

ارسال نظرات