امام‌جمعه موقت یزد گفت: نظام جمهوری اسلامی علی‌رغم تمام مخالفت‌ها باصلابت‌تر و پرقدرت‌تر از هر زمان دیگری به مسیر خود ادامه می‌دهد
کد خبر: ۹۵۸۸۳۳۹
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر یزدبا اشاره به اینکه دهم فروردین سال ۵۷ روز مجاهدت‌ها و شهادت‌های مردم یزد در چهلم قیام مردم تبریز و دنبال کردن روند پیروزی انقلاب اسلامی بود اظهار داشت: علیرغم همه دشمنی‌ها و تبلیغات دشمن برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب الهی، ملت ما هر روز مقاوم‌تر و با صلابت برای دفاع از اسلام و نظام جمهموری اسلامی ایستاده است.

وی جمهوری اسلامی را هدیه‌ای الهی دانست و افزود: باید قدردان جمهوری اسلامی و نعمت‌های آن باشیم به‌خصوص در این شرایط که دشمن از طریق فضای مجازی درصدد ایجاد ناامیدی و گمراه‌کردن جوانانمان است.

خطیب موقت این هفته شهر یزد در ادامه ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند برای قرب الهی، استغفار و دوری از گناهان دانست و گفت: این ماه، ماه خدا و ماه انسان‌سازی است و باید از تمامی لحظات آن بهره گیریم.

وی افزود: شب‌های قدر، قلب ماه مبارک رمضان است و عظمت و فضیلت بالایی دارد و باید بکوشیم از فیض و معنویت آن بهره‌مند شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار