همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت دیدار عیدانه بسیجیان حوزه فاطمه الزهرا سلام الله علیها با امام جمعه جونقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۰۵۷
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ و همزمان با ماه مبارک رمضان، صبح امروز فرمانده حوزه فاطمه الزهرا سلام الله علیها به همراه جمعی از فرماندهان پایگاه و بسیجیان حوزه به دیدار امام جمعه بخش جونقان حجت الاسلام انصاری رفتند و درباره مراسم شب های قدر و راهپیمایی روز حهانی قدس گفتگو کردند و این ایام را گرامی داشتند.

امام جمعه بخش جونقان، در این دیدار گفت: ماه  مبارک رمضان علی الخصوص ایام لیالی قدر بهترین فرصت برای تغییر روند زندگی و متصل شدن به خدا و اهل البیت(علیهم السلام) است .

حجت الاسلام انصاری، شب قدر برای بندگان خسته از دنیا فرصتی مغتنم است تا قدر و اندازه شان را به یاد آورند و میزان قرب و نزدیکی شان به خدا را درک کنند. شب قدر شب نعمت و رحمت فراوان خدا برای بندگانش در روی زمین است.

وی اظهارز داشت: برای اظهار همدردی با مردم مسلمان غزه و اعلام نفرت و انزجار از اعمال ددمنشانه اسرائیل غاصب و حامیان جهانخوارش همه باید در این راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پر شور داشته باشنیم.

امام جمعه بخش جونقان، در پایان افزود: مردم با حضور حماسی خودشان در راهپیمایی نشان می‌دهند که پشت مردم فلسطین و غزه هستند.

فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا سلام الله  علیها شهر جونقان، با تبریک فرارسیدن عید و آرزوی سلامتی گفت: عموم مردم در مراسم ۱۲ فروردین، لیالی قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس حضور معنوی و حماسی خواهند داشت، همه در بزرگداشت این برنامه‌ها احساس مسئولیت دارند و در میدان حاضر می شوند.

وی، اهمیت شب های قدر گفت:علت اینکه ماه مبارک رمضان از تمامی ماه های قمری سال اهمیت بیشتری دارد بخاطر نزول قرآن در شب های قدر است که سرنوشت انسان در این ایام عزیز و پر برکت پیش رو رقم می خورد که همه ما باید نهایت استفاده را از این شب ها ببریم.

ارسال نظرات