همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) آیین تجلیل از رزمندگان و خانواده های تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله در پی اجرای مأموریت در مناطق مرزی استان کرمانشاه با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۸۷۳
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در آیین تجلیل از رزمندگان و خانواده های تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح‌الله در پی اجرای مأموریت در مناطق مرزی استان کرمانشاه که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: یکی از بهترین ایامی که در طول خدمتگزاری در استان مرکزی برای بنده سپری شد حضور در مناطق مرزی و محل های استقرار رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در غرب کشور بود که خاطرات به یاد ماندنی را به همراه داشت.

امنیت مهمترین مولفه پیشرفت کشور/ سپاه پاسداران تکیه گاه انقلاب اسلامی

امنیت مهمترین مولفه پیشرفت کشور 

استاندار مرکزی افزود: امروز بعد از گذشت حدود ۲ سال و نیم مجاهدت، ایثار، خدمت و تلاش شبانه روزی رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه در حال مراجعت هستند که در این مأموریت بسیار سختی که داشتند موفق و سربلند بیرون آمدند و موجب افتخار جامعه رزمندگان و نیروهای مسلح استان مرکزی شدند و مایه امید و دلگرمی همه مردم استان هستند.

وی افزود: حضور رزمندگان تیپ ۷۱ از همه شهرهای استان در مناطق مرزی غرب کشور نشان از پویایی و نشاط در گوشه به گوشه سرزمین آفتاب دارد و بنده به عنوان خادم مردم در استانداری مرکزی از همه تلاش ها و زحمات شبانه روزی این عزیزان و خصوصا خانواده های محترم آنها تقدیر و تشکر را دارم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مجاهدتِ توأم با نظم و اِشراف و روحیه عالیِ فرماندهان، تکاوران و بسیجیانِ تیپ ۷۱ در مناطق غرب کشور بسیار قابل تقدیر بود و با توجه به اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت است‌ زحمات و مجاهدت های این تیپ در پیشرفت کشور بسیار قابل تقدیر است.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: همچنین اقدامات مردم‌یاری تیپ ۷۱ روح‌الله در منطقه و تعامل جوانان و پیش‌کسوتان بسیجی و فرماندهان این تیپ با مردم و ریش‌سفیدان نیز شایان توجه بود و تیپ ۷۱ سپاه روح الله با حضور مقتدرانه خود در غرب کشور افتخاری دیگر برای مردم قهرمان استان مرکزی به ماندگار گذاشت و افتخاری دیگر به کارنامه درخشان این استان افزود.

امنیت مهمترین مولفه پیشرفت کشور/ سپاه پاسداران تکیه گاه انقلاب اسلامی

سپاه پاسداران تکیه گاه انقلاب اسلامی

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مركزی نیز در این آیین گفت: فرا رسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن الهام بخش و موجب زنده شدن قلوب می شود و این ایام فرصتی بزرگ برای افزایش تقوا و معنویت است که باید از آن به خوبی بهره گیری کرد.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سالی همراه با کار شبانه روزی، تلاش، ایثار، مجاهدت، خدمت و انجام با رسالت های پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از امنیت کشور بود و پاسداران و بسیجیان مقتدرانه در صحنه های مختلف حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی تصریح کرد: یکی از ماموریت های سپاه استان مرکزی طی ۲ سال گذشته حضور در مناطق غرب کشور در راستای تامین امنیت مرزهای استان کرمانشاه بود که خوشبختانه با موفقیت همراه بود و در کنار این ماموریت مهم اقدامات اساسی از قبیل فعالیت های محرومیت زدایی، مهندسی، فرهنگی، مردم یاری و مردم دوستی انجام شد که برکات بسیار فراوانی به همراه داشت.

سردار کریمی تأکید کرد: حضور مقتدرانه تیپ ۷۱ سپاه روح الله در مناطق مرزی که برگرفته از ایمان، ولایتمداری، دانش و روحیه جهادی همراه با اخلاص، ایثار و شهادت طلبی فرماندهی، پاسداران، بسیجیان و همه پرسنل این تیپ همیشه سرافراز و قهرمان است و امروز این مجموعه دارای فرماندهانی با تجربه و کارآمد است که حاضر به نقش آفرینی در میدان های مختلف هستند.

وی افزود: همه اقداماتی که در کشور انجام می شود در سایه امنیت است و امنیت حرف اول را می زند و قطعا پیشرفت و حرکت کشور به سمت آرمان ها در سایه امنیت حاصل خواهد شد و لذا امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است که با وحدت و هم افزایی همه جانبه تامین این مهم در حال انجام است و قطعا هرگونه نا امنی و تعرض با پاسخی مقتدرانه و قاطعانه همراه خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مركزی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه سال جدید سال درخشش‌های نوین و فتوحات بزرگ و عزت‌آفرین در تاریخ حیات جهان اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: به فضل الهی در سال جدید که با هوشمندی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده سالی همراه با درخشش های نوین و فتوحات بزرگ برای کشور و نهاد مقدس سپاه خواهد بود و سپاه به عنوان تکیه گاه انقلاب اسلامی مقتدرانه برای ساخت ایرانی قوی تلاش خواهد کرد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: بنده به سهم خود از تلاش ها، زحمات و مدیریت شایسته فرمانده محترم تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله و همه رزمندگان اسلام اعم از پاسداران، بسیجیان و سربازان عزیز تشکر و قدردانی می کنم و از خانواده های محترم این عزیزان به طور ویژه تشکر می کنم که با همراهی و پای کار بودن موجب موفقیت رزمندگان در ماموریت ها شدند.

فلسفه سپاه، حضور شجاعانه در قلب مخاطرات است

سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا کریمی فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی نیز در این مراسم گفت: فلسفه سپاه پاسداران حضور و ماندن در میدان های سخت و ایستادگی شجاعانه در قلب مخاطرات است و مهمترین ویژگی پاسداران و بسیجیان ثبات قدم، اعتقاد به نصرت الهی و بصیرت است.

وی افزود: حضور تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در مناطق مرزی استان کرمانشاه دارای برکات بسیار فراوانی بود که مهمترین آن خدمت به مردم و تامین امنیت در مناطق مرزی بود که با توکل بر خدا و مجاهدت های فراوان علاوه بر رفع بسیاری از تهدیدات اقدامات بزرگ و اساسی در حوزه های خدمت رسانی انجام شد.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله استان مركزی تصریح کرد: مردم دوستی، مردم داری و مردم یاری مهمترین رکن فعالیت های تیپ ۷۱ در مناطق مرزی بود که خوشبختانه اقدامات اساسی و کلان در حوزه های محرومیت زدایی و کمک های معیشتی انجام شد. سردار کریمی با اشاره به اقدامات و مأموریت های تیپ طی یک دو دهه اخیر بیان کرد: تیپ مردم پایه ۷۱ سپاه طی دو دهه اخیر در ماموریت های مختلف از جمله حضور در شمال غرب کشور، دفاع از حرم اهل بیت(ع)، حضور در استان های مختلف و رفع بحران های طبیعی از جمله سیل و زلزله و حضور در استان کرمانشاه خوش درخشیده و در این ماموریت ها علاوه بر اینکه تجارب ارزنده ای کسب کرده توانسته الگوهای خوبی در کشور به ماندگار بگذارد.

وی افزود: با توجه به سرکشی های فرماندهان ارشد و مسئولین کشوری از پایگاه ها و فعالیت های تیپ ۷۱ در کرمانشاه و همچنین گزارشات میدانی نشان از موفقیت ۱۰۰ درصدی تیپ در منطقه دارد و قطعا تا سالیان سال برکات فعالیت های ماندگار تیپ مشهود است.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: به سهم خود از حمایت های استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و همه فرماندهان و معاونین سپاه استان و همراهی خانواده رزمندگان تیپ تشکر فراوان دارم و امیدواریم اجر واقعی مجاهدت ها را از خداوند متعال دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات