رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان از انجام ۱۴۲ عمل جراحی در هشت روز گذشته بر روی بیماران حوادث ترافیکی و ارتوپدی در این بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۷۶۳
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

فریبا کوشا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدا اظهار کرد: در ایام عید نوروز با توجه به تعطیلی مطب‌ها و مراکز درمانی خصوصی، خدمات تخصصی و فوق تخصصی بصورت شبانه روزی در این مرکز درمانی به مراجعان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد ۲ هزار و ۵۵۶ نفر به بخش اورژانس مراجعه که از این تعداد یک‌هزار و ۶۲۰ بیمار بصورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان بیان کرد: تعداد ۹۳۶ بیمار نیز در بخش اورژانس و سایر بخش‌ها بستری شدند.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان نیز در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین یک‌هزار و ۹۰۳ نفر از خدمات بهداشتی و درمانی مراکز جامع سلامت این شهرستان بهره‌مند شدند.

فریبرز راشدی عنوان کرد: ارائه خدمات بهداشتی از جمله ویزیت پزشک، دندانپزشک، مراقبت‌های نوزادی تا سالمندی، بیماری‌های واگیر و تسهیلات زایمانی به مراجعه کنندگان زاهدانی و مسافران نوروزی در ۹ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی سیدالشهداء(ع)، نصرت‌ آباد، قطارخنجک، چاه زرد، سرجنگل، حضرت فاطمه(س)، المهدی(عج)، ولیعصر(عج)و شهیدبرازنده در ایام نوروز امسال انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین همکاران ما در راستای انجام نظارت‌های دقیق بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اماکن عمومی و اقامتی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و قنادی ها تا کنون ۲ هزار و ۸۱۵ مرکز را مورد بازرسی قرار داده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان در ادامه افزود: ۳۳ مرکز بین راهی، ۱۸ بازدید از پایانه های مسافربری و ۲۰۱ مسجد از جمله اماکنی هستند که مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این نظارت‌ها به صورت ویژه تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار دارد همچنین شهروندان می‌توانند مراتب شکایات یا پیشنهادهای خود در خصوص رعایت موارد بهداشتی در اماکن عمومی شهرستان را از طریق سامانه ۱۹۰ به اطلاع کارشناسان برسانند.

ارسال نظرات