همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، با اهدای نگین متبرک و تربت اعلی از رانندگان فعال استان چهارمحال و بختیاری در اربعین حسینی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۹۰
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، علی کیانی مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، آیین تجلیل از ۵۲ راننده فعال استان در اربعین ۱۴۰۲ برگزار شد.

کیانی افزود: رانندگان شرکت کننده در مراسم اربعین سال پیش ، بصورت داوطلبانه و افتخاری با خودروهای سنگین خویش ، اقلام مصرفی و سرمایه ای مورد نیاز ۲۵موکب خدمت رسانی به زوار عتبات عالیات را از استان چهارمحال و بختیاری به عراق منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم به پاس قدردانی از زحمات رانندگان خادم اربعین ، لوح سپاس و نگین متبرک حرم مطهر امیرالمومنین و تربت کربلای معلی به این عزیزان اهدا شد.

گفتنی است: تنها خواسته رانندگان حاضر در این مراسم، تداوم توفیق حضور  طی سالیان آینده در مراسم معنوی اربعین و خدمت شایسته به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام بود.

شایان ذکر است ؛ آقای گودرزی مدیرکل امنیتی انتظامی و دبیر ستاد اربعین استان چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم با ابلاغ سلام استاندار از زحمات رانندگان فعال اربعین حسینی تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: پیاده روی اربعین علاوه بر اعتقادی بودن آن ، بعد سیاسی هم دارد و طبق نظریات بزرگان آن را مقدمه ظهور می دانیم.

گودرزی با اشاره به تمرکز دشمنان بر روی مسئله اربعین ، افزود: پیاده‌روی اربعین مانور اقتدار امت اسلام و شیعیان است.

وی با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت مردمی ، گفت: مراسم اربعین تماما بامشارکت مردم برگزار می شود و یک ریال اعتبار دولتی ندارد و وظیفه مسئولین سازماندهی امور می باشد.

ارسال نظرات