مسئول بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان زاهدان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشگاه علوم‌پزشکی به همراه هیئت اندیشه ورز و جمعی از پزشکان و دندان پزشکان به مناسبت ماه مبارک رمضان و سال جدید، با مدیر کل بنیاد شهید و فرمانده سپاه شهرستان زاهدان و مدیر سازمان بسیج سازندگی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۸۷۶۰۶
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نادر میری، مدیر بسیج جامعه پزشکی وفرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این دیدار در راستای، اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و نیز خدمت بی منت جهادی، نذر سلامت وقف جان ومسابقه فرهنگی "ارمغان رمضان" انجام شد.

میری در ادامه ضمن اشاره به برگزاری اولین یادواره و همکاری در پرپایی یادواره شهدای سلامت امنیت حرم وحدت گمنام و ترویج مکتب شهدای تنگه احد، براساس بانک اطلاعاتی خاطرنشان کرد: تهیه و توزیع بسته فرهنگی و الگوگیری از وصیت شهدا و سبک زندگی شهدا بهترین الگوی منتظران، بسیجیان و جهادگران است.

وی ضمن اشاره به مجاهدت‌های بی‌وقفه‌ی سپاه در عرصه خدمت‌رسانی به مردم،تصریح کرد: پاسداران همه جا در کنار مردم حضور دارند و مهم‌ترین رسالتی که سپاه بر عهده گرفته و به آن عمل می کند رسالت انتظار است.

میری اذعان داشت: منتظران واقعی کسانی هستند که؛ این لباس را برای پاسداری از جمهوری اسلامی انتخاب کردند آن‌چنان که طبق احادیث مسلم و قطعی، "انتظار فرج بهترین عمل است."

وی تأکید کرد: انتظار از جنس عمل و افضل اعمال است، کسانی که در مسیر پیروزی و پیشرفت و صیانت از دستاوردهای انقلاب، عالمانه در میدان حضور دارند به این عملِ انتظار رجوع می‌کنند و سپاه در این زمینه در رأس قرار دارد.

گفتنی است ؛در پایان این دیدار آیین نکو داشت و تجلیل با اهدا گل، لوح تقدیر، چفیه و بسته فرهنگی، از فرمانده و کارکنان سپاه شهرستان زاهدان، بسیج سازندگی و مدیرکل بنیادشهید برگزار شد.

گفتنی است؛ تقدیم پک معنوی وتمثال شهدا و تحویل یک مدال ایثار ازطرف کانون بسیج جامعه پزشکی، بسجیان وجهادگران به فرزند شهید میرحسن بعنوان مدیر کل جهادی ونمونه به پاس موفقیت در مدیریت محوله وهمکاری فی مابین ،از دیگر برنامه های اجرا شده این دیدار بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار