خبرهای داغ:

موزه راه‌آهن زاگرس پذیرای میهمان نوروزی است

مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس از بازگشایی موزه این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۷۲۹۱
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲

حسن زیودار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اندیمشک اظهار کرد: موزه راه‌آهن ناحیه زاگرس در بلوار راه‌آهن اندیمشک در ایام نوروز تا ۱۸ فروردین صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ آماده بازدید همشهریان و هموطنان است.

وی افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، فضاسازی ایستگاه راه‌آهن ناحیه زاگرس صورت گرفت.

مدیرکل راه‌آهن ناحیه زاگرس اذعان کرد: سفره هفت سین و نمایشگاه صنایع دستی برپا شده و غبارروبی مساجد ریلی در سطح این اداره کل صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اجرای موسیقی محلی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و اجرای تواشیح به مناسبت ماه مبارک رمضان در روزهای آتی انجام می‌شود.

زیودار عنوان کرد: در راستای بهبود سطح شبکه تلفن همراه مردم شریف روستای تله زنگ و گردشگران و همچنین ارتقا فرهنگ گردشگری ضمن پایدار نمودن شبکه تلفن همراه ، کیفیت اینترنت ایستگاه مذکور به اینترنت نسل ۴ (۴G) ارتقا یافت.

وی بیان کرد: اجرای پروژه فوق ‌که با همکاری گروه ارتباط و علائم الکتریکی این اداره کل، اداره کل ارتباطات و علائم الکتریکی راه آهن و شرکت مخابرات استان خوزستان با واگذاری یک جفت تار نوری در محدوده ایستگاه های اندیمشک تا تله زنگ محقق شد و علاوه بر ارتقا زیرساخت سرویس به فیبرنوری که در پایداری شبکه نقش اساسی خواهد داشت ، سرعت شبکه اینترنت نیز با تعویض تجهیزات فنی به 4G ارتقا یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار