خبرهای داغ:

به یاد شهیدان و جاویدالاثرهای با افتخار ملایری در عملیات رمضان

همدان- ۲۹ نفر از پهلوانان ملایری در عملیات غرورآفرین رمضان در شب‌های قدر سال ۶۱  به شهادت رسیدند که تعدادی از آنان تاکنون جاویدالاثر هستند.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۶۶
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰

به یاد شهیدان و جاویدالاثرهای با افتخار ملایری در عملیات رمضان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وقتی به تصویر زیبای همرزمان شهید و تاریخ شهادت آنها نگاه می‌کنم، یادم آمد که ایام شب‌های قدر نزدیک است و در آستانه سالگرد عملیات غرورآفرین رمضان که در شب‌های قدر سال ۶۱ انجام شد، هستیم.

تصمیم گرفتم  یادی کنم از همرزمان عزیز گردان‌های فتح و نصر و خندق که در سال ۱۳۶۱ مامور به تیپ ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شدیم و در گرمای بالای ۵۰ درجه خوزستان در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کرده و نام ملایر را تا ابد زنده کردند.

در آن نبرد سخت بود که رزمنده‌های ملایری تن خود را به تانک دشمن زدند و تعداد ۲۹ نفر از پهلوانان ملایری به شهادت رسیدند که تعدادی از آنان تاکنون جاویدالاثر هستند.

شهیدان و جاویدالاثرهای با افتخار ملایری در عملیات رمضان:

شهیدان علی اصغر عبدلی، یدالله حمزلویی، احمد عبدلی، محمد روستایی، شعبان رضایی، منصور امیدی، مجید محمدی، احمد باقری، عباس یعقوبی، علی قشلاقی، حسین خزایی، مرتضی شعبانی، محمدرحیم ترک، محمد بکرایی،علیرضا فرهادی، محسن رحیمی، محمد تقئی نامیله، عباس ترک، عباس نوروزی، ولی بخشی، تیمور اصلاحی، حسین فلاح و...

این عملیات در شب‌های قدر سال ۱۳۶۱ با رمز مبارک «یا مهدی (عج) ادرکنی» انجام شد.

نویسنده: محمد فتحی- جا مانده از یاران رمضانی گردان فتح در سال ۶۱

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار