مراسم تجلیل از فرزندان شهدای مرکز اورژانس زاهدان به پاس خدمات و همکاری جهادگران و بسیجیان حوزه سلامت ،به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۱۰۲
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار پاسدار حسین الماسی، فرمانده قرارگاه شهید میرحسینی،به نمایندگی ازمدافعان امنیت و نادر میری مسئول بسیج جامعه پزشکی ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان، از تعدادی اعضای خانواده شهدای شاغل کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دیدار و تجلیل کردند.

نادر میری بیان کرد: این برنامه به همت فرمانده پایگاه ومدیر گروه جهادی ولایت یاوران سلامت وامنیت کانون بسبج جامعه پزشکی سپاه شهرستان زاهدان انجام شد.

وی گفت: تلاش خانواده نظام سلامت بخصوص در کادر درمان را از دوران جنگ تحمیلی تا کنون مخصوصاً در ایام کرونا از نزدیک دیده ایم و قدردان این زحمات هستیم.

میری در ادامه افزود : یکی از الطاف خداوند به هر یک از ما، ایجاد امکان خدمت به مردم است و خوشا به سعادت کسانی که از این لطف و موهبت به خوبی بهره مند هستند.

نادر میری، ضمن تبریک سال نو و اشاره به شعار محوری سال گفت‌: قدردانی از جهادگران عرصه سلامت و فرزندان خانواده‌ی معزز شهدای 8سال دفاع مقدس و سلامت از وظایف ذاتی مسئولان است .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: به پاس خون شهداست که امروز توانسته ایم در عرصه نظامی و بخصوص در بعد سلامت بدرخشیم‌ و شاهد پیشرفت و توسعه در حوزه علمی، پژوهشی در ایران اسلامی باشیم.

این مسئول اظهار داشت: جهادگران دانشمند سلامت با اختراع و کشف دارو های حساس از جمله واکسن کرونا توانستند پرچم ایران  رابر قله های علم پزشکی دنیا به احتزاز در آورند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: در آغازین روزهای سال 1403 از فرزندان شهدا شاغل در مجموعه عوم پزشکی زاهدان به پاس تلاشهای شبانه روزیشان تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات