مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: بارش های سیل آسا و طغیان رودخانه ها طی روز گذشته، ۵۱۰ میلیارد ریال به محورهای ارتباطی استان ایلام خسارت زده است.
کد خبر: ۹۵۸۷۰۶۰
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، گفت: طی بارش‌های سنگین روز گذشته، به راه‌های ارتباطی استان ایلام ۵۱۰ میلیارد ریال خسارت وارد شده است که پل جانستون و مژاره تخریب شده و دیوار حائل محور گل‌گل- سرابنقل آبدانان و محور گنداب- انجیره- تختان نیز آسیب دیده است.

وی افزود: ۴ دستگاه پل دچار تخریب رادیه و برید و دستک شده اند و همچنین پل پاچم‌ دهارون تخریب شده و مسیرهای روستایی نیز آسیب دیده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام عنوان کرد: ۱۰ مقطع در محور ایلام- صالح آباد ریزش و رانش داشته و قسمتی از راه و پل محور ایلام- صالح آباد نیز رانش کرده است.

چشمه خاور با اشاره به تخریب آسفالت حوزه شهرستان ایلام و پل ۵ دهانه سه‌راه جندالله/سرنی و گدار خوش، افزود: رادیه و برید پل طاقی شماره ۱۹ محور دهلران- مورموری به‌طور کامل تخریب شده و پی‌کوله پل بزرگ دویرج‌ بالا محور دهلران- مورموری و پل سه‌راهی نادر آباد نیز تخریب شده اند.

وی ادامه داد: اکثر پل‌های استان از قدمت ساخت بالایی برخودار بوده و به جهت جلوگیری از تخریب کامل برخی پل‌ها، بلافاصله تعمیرات ابنیه فنی پل‌ها آغاز شده و پیمانکار در محور ملکشاهی میمه مشغول بتن ریزی است.

چشمه خاور گفت: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام با تلاش شبانه روزی و بسیج امکانات و تجهیزات راهداری، نسبت به بازگشایی محورها اقدام کرده و تردد در حال حاضر در تمام محورهای استان ایلام برقرار است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار