دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی دولت گفت: سمن‌ها زمینه مشارکت حداکثری و عمومی مردم در عرصه‌های اجتماعی را فراهم و با دغدغه نگاه اصلاحی و توسعه‌ای وارد میدان کار شوند.
کد خبر: ۹۵۸۶۷۳۹
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان ، محمدصادق صادقی شامگاه دوشنبه در چهارمین نشست فصلی معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان با دبیران سمن‌های حوزه جوانان در خصوص فعالیت سازمان‌های مردم نهاد غیردولتی اظهار کرد: نباید کارکرد سمن‌ها از یک سازمان ذی نفوذ در میان مردم به یک ارگان دولتی تغییر پیدا کند.


وی با بیان اینکه سمن‌ها جامعه را کنشگر کنند، یادآور شد: جایگاه و نقش مردمی بودن و ارتباط گیری و ارتباط دهی و همچنین واسطه گری سمن‌ها میان مسئولان و مردم حفظ شود.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی دولت اضافه کرد: نگاه سمن‌ها باید نگاه رشد، تعالی، تثبیت و تکثیر باشد و پس از یک سال از فعالیت در میان جامعه افراد زیادی را مانند خود تکثیر داده و فعال کرده و راه را برای حضور جوانان دیگر و نقش آفرینی آن‌ها هموار کنند.

صادقی با بیان اینکه داشتن هدف مقدس و روشن برای فعالین سمن‌ها ضروری است، افزود: اعضای سمن‌ها افرادی هستند که با عشق وارد میدان خدمت به مردم می‌شوند و در ازای فعالیت نیازمند تجلیل و تشویق نیستند.

وی ادامه داد: باید کار‌ها را به کمک سمن‌ها مردمی کنیم و فعالیت‌هایی صورت بدهیم که خود مردم اجرا کننده کار‌ها باشند و در این راه نیازمند حضور همه جانبه سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار