تبریز- مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای طرح آرامش بهاری در ۴۰ بقعه متبرکه استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۹۹
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسینی در جمع خبرنگاران افزود: این طرح بیش از ۱۰ سال است در بقاع متبرکه کشور و همزمان با آن در استان در حال برگزاری است و امسال نیز ۴۰ بقعه متبرکه نیز اجرا می شود.

وی به تقارن ماه رمضان با عید نوروز اشاره و بیان کرد: همزمان با طرج آرامش بهاری طرج ضیافت الهی نیز در بیش از ۱۰۰ مسجد نیز با انواع برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی از جمله جزء خوانی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حسینی دعوت از مبلغان بومی و  ۱۵ مبلغ قمی در راستای مشاوره، پرسش و پاسخ، کرسی های تفسیر قرآن و ... در مساجد و بقاع متبرکه خبر داد و گفت: علاوه بر آن طرح افطاری ساده نیز دو سال است در ۱۰ بقعه و ۴۰ مسجد برای پذیرای از روزه داران اجرا می شود.

وی گفت: طرح آرامش بهار و ضیافت الهی از ۲۲ اسفند آغاز شده و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد و امامزاده سید محمد کججانی ۴۰ مسجد استان نیز آماده ارایه خدمات اسکان برای مسافران نوروزی است.

حجت الاسلام جسینی اضافه کرد: در این طرح، ویژه برنامه های نوروزی مانند ایستگاه های نقاشی و مسابقات تفریحی مختلف ویژه کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز، با رعایت آداب ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها