خبرهای داغ:

اعلام برنامه‌های تبلیغاتی شبکه سهند در دور دوم انتخابات مجلس

تبریز- مدیرکل صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی برنامه‌های این مرکز را برای تبلیغات تلویزیونی نامزد‌های راه یافته استان به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۲۹
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضایی امروز در نشست هم اندیشی با جمعی از نامزد‌های راه یافته استان به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می‌شود یک هزار و ۴۴۰ دقیقه برنامه از این نامزد‌ها تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی افزود: ۷۲۰ دقیقه از این میزان مربوط به ۸ نامزد راه یافته حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، ۳۶۰ دقیقه به دو نامزد حوزه انتخابیه میانه و ۳۶۰ دقیقه به دو نامزد حوزه شبستر اختصاص خواهد داشت.

رضایی تولید و پخش سه مناظره تلویزیونی برای نامزد‌های هر سه حوزه انتخابیه که قرار است دور دوم انتخابات در آنها برگزار شود، تولید و پخش فیلم‌های ۲۰ دقیقه‌ای برای هر نامزد و پخش روزانه یک دقیقه فیلم از فعالیت تبلیغاتی هر نامزد در طول زمان تبلیغات انتخاباتی را برنامه‌های پیش بینی شده شبکه سهند برای مرحله دوم انتخابات مجلس بیان کرد.

 مدیرکل صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به موفقیت این مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور نخست انتخابات مجلس گفت: در حالیکه که استان از حیث کثرت نامزد‌ها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی، رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

مرحله نخست دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند در ۱۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی برگزار و انتخابات در سه حوزه استان به دور دوم کشیده شد که تکلیف ۶ نماینده استان در این دور مشخص خواهد شد.

ارسال نظرات