خبرهای داغ:
حسن ایوبی جوان ۳۵ ساله از شهرستان مهران استان ایلام است. که دارای مجوز از اداره صنعت معدن و تجارت در حوزه جوراب کارگاه جوراب بافی مشغول به فعالیت است.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۴۱
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حسن ایوبی جوان ۳۵ ساله از شهرستان مهران استان ایلام است؛ که دارای مجوز از اداره صنعت معدن و تجارت در حوزه جوراب کارگاه جوراب بافی مشغول به فعالیت است. این کارآفرین که از ۳ سال گذشته کارگاه جوراب بافی را راه اندازی کرده است به صورت مستقیم برای ۹ نفر و به صورت غیر مستقیم برای ۴ نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

در این کارگاه کوچک جوراب بافی ایوبی چهار دستگاه وجود دارد که هر چند این دستگاه‌ها قدیمی هستند، اما زمینه اشتغال چندین نفر و کسب درآمد و امرار معاش را برای آنان فراهم کرده است. سرمایه ایوبی برای راه اندازی این کارگاه جوراب بافی ۱۰۰ میلیون تومان بوده است که در کنار آن ۱۵۰ میلیون تومان نیز از قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج تسهیلات دریافت کرده است تا هزینه مواد اولیه کند.

ایوبی برای اینکه کارگاه جوراب باقی را گسترش و دستگاه‌های آن را به روز برساند و زمینه اشتغال افراد بومی را فراهم کند نیاز به تسهیلات ارزان قیمت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها