مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام در راستای تقدیر از برگزارکنندگان اردوی راهیان نور ۱۴۰۲ پیامی صادر کرد، متن کامل پیام به شرح ذیل می‌باشد. 
کد خبر: ۹۵۸۶۱۷۳
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

✍ #تقدیر_نام

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام در راستای تقدیر از برگزارکنندگان اردوی راهیان نور ۱۴۰۲ پیامی صادر کرد، متن کامل پیام به شرح ذیل می‌باشد. 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

راهیان نور یک فنّاوری جدید برای استفاده‌ی از معدن تمام‌نشدنی سالهای دفاع مقدّس است. «مقام معظم رهبری» 

 

خداوند بزرگ را شاکریم به واسطه‌ی بخشیدن نعمت زندگی در جغرافیای ایران اسلامی که معطر و متبرک به یاد و نام شهیدان است و درود و سلام بر تمام کسانی که شهیدان را چراغ راه خود قرار داده اند تا هرگز مسیر سعادت را گم نکنند

 

یقینا آنچه در حفظ فضای انقلابی جامعه و احیای ارزش‌ها بیشتر از هر چیزی می‌درخشد و زمینه مبارزه و کسب پیروزی‌های برجسته ملت ما را همواره هموار می‌نماید «یاد و خاطره شهیدان عزیز» است.

 

راهیان نور اصلی‌ترین وجریان‌سازترین حرکتی است که مغناطیس وجود شهدا، مردم را از هر سن و قشر و قومیتی به سوی مقاتل و مشاهد متبرکشان می‌کشاند و چه بسیار مردمانی که بازگشت روحی و معنوی‌شان به خدای متعال در همین « یادمان های سرزمین‌ نور» رقم می‌خورد و به همگان ثابت می‌کند که «کارخانه انسان‌سازی جبهه‌ها» نه تنها تعطیل نگردیده که روز به روز بر محصولات معنوی‌اش افزوده می‌شود و از آنجایی که گام برداشتن در مسیر شهدا بالاترین اجرهای معنوی را به دنبال خواهد داشت.

 

لذا اینجانب ضمن عرض خداقوت خدمت تمامی مسئولین و اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان ایلام و همکاران ارجمندم، مجاهدت شبانه روزی شما عزیزان در برگزاری عملیات بزرگ راهیان نور دانشجویی در سال1402 ارج می‌نهم و ان‌شاالله مرضی رضای خداوند متعال قرار خواهد گرفت. 

 

هرچند باور قلبی‌ام این است که پایان ماموریت یک بسیجی شهادت است لذا ازباب (( من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق )) از تمام افرادی که به هر نحوی برای هرچه باشکوه برگزار شدن مأموریت خطیر راهیان نور تلاش کردند خاضعانه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

قدرت الله رضایی 

مسیول بسیج دانشجویی 

ارسال نظرات