جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: جلوه‌های دفاع مقدس در راهیان نور تجلی می‌کند
کد خبر: ۹۵۸۵۶۷۲
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۱

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در همایش تجلی اخلاص که در سالن همایش هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد، گفت: در اهمیت راهیان نور همین بس که مقام معظم رهبری آنرا یک فناوری برای استخراج گنج دفاع مقدس دانستند.

 

 این اردوها تجلی از اخلاص و ایثار بوده و آثار و برکات بسیاری برای جامعه در پی داشته است.

 

شهدای ما به واسطه معنویت سرشاری که داشتند سرگذشت آنها به مانند افسانه بوده و بعلت جلوه‌های خاص آنها در دفاع مقدس در خیلی از مواقع بخاطر عدم درک و باور، قابل بازگو نیستند.

 

در دفاع مقدس مصادیق زیادی از حادثه کربلا و عاشورای حسینی رخ داده و این جز در راهیان نور قابل دستیابی نیست.

 

 راویان اردوهای راهیان نور که وظیفه سنگین بازگو کردن جنگ را برعهده دارند بدانند که دفاع مقدس ما احساسی نبوده و تابعی از عقل و شعور عاشقانه بوده لذا از بزرگنمایی و بیان غیرواقعی در جمع زائرین سرزمین‌های نور پرهیز کنند.

 

 یکی دیگر از وظایف مهم راویان و دست‌اندرکاران راهیان نور ارتباط گذشته با امروز بوده و بایستی گفتمان دفاع مقدس را بخوبی در جامعه نشر دهند.

 

 یکی از موضوعات مهمی که باید مدنظر قرا گرفته این است که زائرین و راهیان نور را بعد از زیارت مناطق دفاع مقدس رها نکرده و با ارتباط مناسب با آنها کار تربیتی و پرورشی را ادامه دهند.

 

 در پایان از همه افرادیکه در مسیر آگاه‌سازی و روشن کردن مسیر جوانان و نوجوانان جامعه برای نیل به اهداف نظام و رسیدن به تمدن نوین اسلامی تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر دارم.

 

ارسال نظرات