مجتبی میرحسینی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۸۶۰۰۴
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، صبح امروز در مراسمی با حضور قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز، معاونین، مشاورین و روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان که در سالن جلسات اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد مجتبی میرحسینی به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان معرفی شد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز، خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگران و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یکی از وظایف اصلی و ذاتی بنیاد بیان نمود.

کامیار ثقفی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار امیدواری کرد مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با کار و تلاش جهادی همانطور که شایسته نظام مقدس اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است به آن عزیزان خدمات‌رسانی کند.

در پایان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز از تلاش‌ها و زحمات محمدناظری مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کرد و برای مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان جهت ترویج فرهنگ ایثار و خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آرزوی توفیق نمود.

ارسال نظرات