مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس :

اعلام ویژه برنامه های نوروزی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس گفت : شبکه خلیج فارس در نوروز 1403با تدارک ویژه برنامه های مختلفی به استقبال نوروز باستانی رفته و مخاطبان خود راهمراهی می کند.
کد خبر: ۹۵۸۵۷۶۳
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

محسن رئیسی گودوئی افزود : "چیری ویری بهار" عنوان ویژه برنامه رادیو خلیج فارس است که در نوروز هر روز صبح ساعت 8:30 تقدیم شنوندگان رادیو خلیج فارس خواهد شد.
وی گفت : این برنامه رادیویی با بخشهای مناسب اطلاعات ضروری در اختیار مسافران ودیگر شهروندان قرار می دهد ، این برنامه به آداب و رسوم مردم استان در ایام نوروز باستانی و معرفی مناطق گردشگری ودیدنی استان می پردازد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس افزود : "نو بهار" دیگر ویژه برنامه رادیو خلیج فارس ویژه نوروز است که با هدف ایجاد فضایی شاد و صمیمانه در بین مردم و اطلاع رسانی به شنوندگان و مسافران نوروزی تهیه شده است .
طنز ، موسیقی ، بسته های کارشناسی ، ارتباطات مختلف و پیامک و تلفن های مردمی و ارتباط با مسئولان برای اطلاع رسانی به مردم و مسافران نوروزی از جمله بخشهای ویژه برنامه نوبهار است .
این ویژه برنامه عصرها ساعت 15 بمدت 60 دقیقه از 25 اسفند تا 13 فروردین 1403 پخش می شود.
محسن رئیسی افزود : "هفت سین" نیز ویژه برنامه لحظه تحویل سال نو رادیو خلیج فارس است که دریک قسمت تدارک دیده شده و قبل از تحویل سال نو از رادیو خلیج فارس پخش می شود.
وی گفت : "لبخند ایرانی" نیز دیگر ویژه برنامه رادیو خلیج فارس است که 28 اسفند در قالب آیتم های طنز ، لطیفه ، گزارش طنز ، شعرخوانی و .. از ساعت 9 تا 11 صبح پخش می شود.
مدیر کل صداوسیمای مرکز خلیج فارس در ادامه گفت : سیمای خلیج فارس نیز با پخش ویژه برنامه های متنوع و مختلف به مناسبت آغاز سال نو و عید نوروز سعی در پر کردن اوقات فراغت مخاطبان خود دارد تا ازاین طریق اوقاتی دلپذیر برای آنان فراهم کند.
او افزود : "نوروز دیریا" یکی از ویژه برنامه های نوروزی سیمای خلیج فارس است که با هدف پر کردن اوقات فراغت مخاطبان و اطلاع رسانی به مسافران نوروزی ویژه ایام نوروز ازسیمای خلیج فارس پخش می شود.
این برنامه در برگیرنده بخش گزارشی است که گزارشگران به اماکن دیدنی و محلهای گردشگری و محل اسکان مسافران نوروزی رفته و گزارش های جذابی تهیه می کند .
معرفی گردشگاههای استان و نیز معرفی فرهنگ و آداب ورسوم مردم در ایام نوروز از دیگر بخش های این ویژه برنامه تلویزیونی است.
محسن رئیسی گفت : "پرپروک" در ایام نوروز باستانی سال جدید با بخش های متنوع نمایش ، گزارش و کارتون سعی در ایجاد لحظات شاد ومفرح برای مخاطبان کودک ونوجوان دارد.
وی گفت : برنامه "نوای شرجی" با هدف ایجاد فضایی شاد همراه با پخش موسیقی بومی و محلی به مدت 60 دقیقه در نوروز 1403 از سیمای خلیج فارس پخش خواهد شد .
مدیر کل صدا و سیمای خلیج فارس فارس در پایان گفت : "گم گم بهار" ویژه برنامه لحظه تحویل سال در سیمای خلیج فارس است که به صورت زنده در یک قسمت 240 دقیقه ای به تهیه کنندگی محمد عوض پور با بخش های متنوع از محل پارک گلهای شهرداری بندرعباس در هنگام تحویل سال جدید پخش خواهد شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار