خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

توزیع 1428 تن شکر تنظیم بازاری در تبریز آغاز شد

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز توزيع یک هزار و 428 تن شکر با قيمت مصوب دولتي در آذربایجان شرقی جهت ايجاد تعادل در بازار خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۹۱
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستاي حمايت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه شکر با قيمت مصوب دولتی در اتحادیه های تعاونی مصرف کارگری و کارمندی سازمان ها، ادارات کل، کارخانجات و شرکت ها و... در حال انجام است.

وی در خصوص توزیع شکر در بازار گفت: قیمت مصوب هر کیلو 29 هزار تومان مختص خرده فروشی و25 هزار و 500 تومان مختص عمده فروشی تحویل در درب انبار غله در سطح استان است.

فتحی افزود: اتحادیه ها، تعاونی های مصرف کارگری و کارمندی چنانچه متقاضی خرید جهت توزیع شکر خانوار در بین کارمندان و کارگران خود می باشند می توانند به معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با درخواست کتبی جهت دریافت حواله مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای ماه رمضان و ایام نوروز تامین شده است و هیچگونه کمبودی را در سطح استان نداریم. در هر کدام از کالاهای اساسی که احساس نیاز شود، توزیع را افزایش خواهیم داد.

ارسال نظرات