خبرهای داغ:

زندگی شهیدانه را بیاموزیم /شهداء مرگ تاجرانه را انتخاب کردند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: شهدا با خدا معامله کردند و ما باید زندگی شهیدانه را یاد بگیریم.
کد خبر: ۹۵۸۵۵۸۰
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ حجت الاسلام و المسلمین دانیالی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شوش در یادواره شهدای دانش آموز که در دبیرستان شاهد ایثار این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: غریزه حب نفس یکی از نعم الهی و برای بقای زندگی است، و این قدرتمندترین غریزه اگر از حد تعادل خارج شود می تواند پست ترین خصلت و خودخواهی را نمایش بگذارد.


وی افزود: اما در مقابل خودخواهی،فضیلت عالی و الهی از خود گذشتگی وجود دارد،اگر انسان خودخواهی کنار بگذارد و از خود گذشتگی داشته باشند وارد یک عرصه فرشته گونه خواهند شد.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شوش تصریح کرد:شهدا خودخواهی زندگی روزمره را کنار گذاشته و وارد عرصه دگر خواهی، خدا خواهی و ایثار شدند.

حجت الاسلام والمسلمین دانیالی فر از خود گذشتگی را بزرگترین ودیعه الهی دانست و یادآور شد: شهدا با خدا معامله کردند و در راستای اهداف الهی مرگ تاجرانه را انتخاب کردند.


وی عنوان کرد: اگر یک دانشمند علمش را، هنرمند هنرش را و ثروتمند ثروتش را برای جامعه اهدا می کند ، شهدا جان ارزشمند خود را فدای جامعه و مردم کرده اند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شوش خاطر نشان کرد: ما باید زندگی شهیدانه را یاد بگیریم،جانفشانی را تمرین کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار