پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) بمناسبت روز بزرگداشت شهدا

سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بمناسبت ۲۲اسفندماه روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۵۸۵۴۳۷
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

 

پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) بمناسبت روز بزرگداشت شهدا

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ؛سرهنگ زارعی تبارفرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی به مناسبت ٢٢ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

٢٢ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا، فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص بین نسل جوان است. اقتدار و عظمت نظام اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاورد‌های آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدایی است که با خون خویش عزت، آزادی و استقلال را به ملت ایران هدیه کردند.

روز شهدا فرصت مغتنمی است برای مهرورزی و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران، آنانی که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن به ندای "هل من ناصر ینصرنی" حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در برابر تجاوز دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه‌ای جاودان و سترگ خلق کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت خاصه ٢٣۴ شهید والامقام شهرستان دارالشهدا دشتی، به روح بلند همه شهدای راه حق و گل سرسبد آنها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درود می فرستم و با گرامیداشت یاد و نام آنان، این روز را به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال همه ما را قدردان شهدای گرانقدر انقلاب  قرار دهد و به همه کسانی که در این راه مصداق روشن آیه‌ «فَاسْتَبِقُوا الْخَیْرَات» هستند، اجر عنایت فرماید.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی

ارسال نظرات
آخرین اخبار