سرپرست تعزیرات حکومتی سیتسان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید از بازاردر ایام پایانی اسفند مرحله اول طرح نظارت بر بازار از 15 اسفند ماه آغاز و تا 29 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۵۸۴۹۷۳
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، منصور انصاری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه های بهاره، میادین میوه وتره بار، شرکت های مسافرتی، دفاترفروش بلیط های هوایی، زمینی و ریلی، مراکز خرید و تهیه مواد غذایی، رستوران ها، قنادی ها، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای مراکز فروش پوشاک، کیف و کفش و غیره مهمترین نقاط تمرکز گشت های مشترک تعزیرات حکومتی خواهند بود.


وی افزود: مرحله دوم اجرای طرح از تاریخ 01/01/1403 آغاز وتا 21/01/1403 ادامه خواهد داشت که در این مرحله نیز علاوه بر نظارت بر مراکز مرحله اول، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه ها، اماکن زیارتی، زائر سراها، هتل ها و مراکز توزیع اقلام ماه مبارک رمضان نیز اضافه خواهد شد.


وی تصریح کرد: گشت های مشترک در تمامی شهرستان های استان که اداره تعزیرات حکومتی دایر است فعال خواهند بود و بازار را رصد میکنند و باید حضور تیم نظارتی در بازار برای مردم محسوس باشد.


سرپرست تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: تمامی روسای تعزیرات حکومتی در ایام پایان سال و نوروز پای کار هستند برنامه ریزی های لازم جهت تعیین شعبه ویژه جهت رسیدگی به تخلفات در این ایام نیز صورت خواهد پذیرت و به دستگاه های نطارتی اعلام می شود.


وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار و 311 گشت مشترک کار نظارت بر بازار را بر عهده داشته اند که 8 هزار و 976 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته اند که برای هزار و 907 واحد صنفی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

انصاری یادآور شد: سامانه ۱۳۵، سامانه مردمی دریافت شکایات مردم است، خط قرمز سازمان تعزیرات، رعایت حقوق مردم است و مردم می‌توانند تمام شکایت خود را از طریق این سامانه به ما اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظرات