خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

دشمن با حضور گسترده مردم در انتخابات پاسخ محکمی دریافت کرد

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه داوطلبان انتخابات در استان همدان رقابت خوبی داشتند، گفت: دشمن تلاش می کرد که ۱۰ تا ۱۵ درصد از مردم در انتخابات شرکت کنند که با حضور گسترده، پاسخ محکمی از مردم دریافت کردند.
کد خبر: ۹۵۸۴۹۱۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین تکریم و معارفه رئیس دیوان محاسبات استان همدان با بیان اینکه انتخابات یک رکن در نظام جمهوری اسلامی ایران است و به گونه‌ای اجرا می شود که تخلف و تقلب در آن جایی ندارد، اظهار کرد: برگزارکنندگان انتخابات خود مردم هستند و امکان تقلب وجود ندارد چراکه ۱۷ نفر از آحاد مردم بالای سر هر صندوق هستند.

وی یادآور شد: ممکن است گاهی تخلفات جزیی باشد اما آنچنان تاثیرگذار نیست که بخواهد سرنوشت انتخابات را تغییر دهد.

استاندار همدان تاکید کرد: مراحل اعتراض به انتخابات مشخص است و نمی‌توان با اقدامات جانبی رای مردم را تحت تاثیر قرار داد یا زیر سوال برد.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان انتخابات در استان همدان رقابت خوبی داشتند، بیان کرد: دشمن تلاش می کرد که ۱۰ تا ۱۵ درصد از مردم در انتخابات شرکت کنند که با حضور گسترده، پاسخ محکمی از مردم دریافت کردند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه جسارت مدیران در اجرای طرح‌های مختلف نباید لطمه بخورد، گفت: عدم به موقع تخصیص موجب کندی عمل شده بود که از ابتدای سال جاری بر تخصیص به موقع تصریح شد تا ریالی از بودجه استان برگشت نخورد.

وی با اشاره به اینکه تامین زمین مسکن انجام شده است اما این به تنهایی کافی نیست و باید اجازه گسترش شهر را داد، افزود: ۲ هزار هکتار برای گسترش شهر پیش‌بینی کرده بودیم که عده‌ای سنگ اندازی کردند و امیدوارم که این مساله تحقق پیدا کند.

در این آیین از خدمات علی کرمانی قدردانی و بهرام جمالی به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات