خبرهای داغ:
سیدابراهیم رییسی جمعه شب در آخرین برنامه از سفر یک روزه خود به استان خوزستان با حضور در معراج شهدای اهواز به مقام شهدای استان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴۷۵۶
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،رییس جمهور در سفر یک روزه خود به خوزستان پس از حضور در آیین بهره برداری از طرح های متعدد عمرانی و اقتصادی، شامگاه جمعه در معراج شهدای اهواز حاضر و به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

 

آقای رییسی همچنین با حضور در جمع راهیان نور با اشاره به حماسه سازی های دوران دفاع مقدس گفت: «خودباوری و ما می توانیم» درس بزرگ شهدا در دوران دفاع مقدس و پس از آن به ملت ایران است و امروز در سایه همین تفکر، اراده مردم و جوانان ایران اسلامی، کشور به سمت پیشرفت، نوآوری در حرکت است.

 

رئیس جمهور در معراج شهدای اهواز پیکر پاک و مطهر ۳۷ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را زیارت کرد.

 

همچنین آقای رئیسی در معراج شهدای اهواز با کاروان‌های راهیان نور و زائران شهدا دیداری چهره به چهره داشت.

 

معراج شهدای اهواز میعادگاه دلدادگان شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس است که هر سال در این ایام میزبان کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است.

 

 رییس جمهور صبح امروز(جمعه) از طریق فرودگاه دزفول و با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، وارد خوزستان شد.

 

این هشتمین سفر رییس جمهور از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به خوزستان است.

 

در این سفر علاوه بر افتتاح ۲۸ طرح صنعت آب و برق خوزستان همچنین مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان، طرح آبیاری زیرسطحی شرکت کشت و صنعت کارون، کارخانه فولاد زمزم سه ، فولاد آتیه در اهواز، میادین سپهر و جفیر با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها