همگرایی بیشتر دغدغه مندان انقلاب اسلامی موجب پیشبرد بهتر طرح ساماندهی دریای مازندران در سال ۱۴۰۳ می شود.
کد خبر: ۹۵۸۴۵۹۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آئین آغاز رسمی طرح های ساماندهی دریای مازندران در سال ۱۴۰۳ و تجلیل از فعالین طرح دریای ۱۴۰۲ و برترین های جشنواره دیار علویان با حضور دکتر حسینی پور"استاندار مازندران"، سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " و مدیران نهادها و دستگاه های اجرايي از جمله فعالین فرهنگی هنری بسیج و سرگروه هاي جهادی شاخص در امر ساماندهی سواحل و تفرجگاه ها برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این مراسم طی مصاحبه ای گفت: یکی از برنامه های بسیار تاثیرگذار در سال ۱۴۰۲ مراسم تجلیل از فعالین عرصه سامان دهی سواحل است و همچنین جشنواره دیار علویان که در خدمت مؤثرین افراد در این حوزه باشیم.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: در سالی که پشت سر گذاشتیم، اتفاقات بسیار خوبی در سواحل صورت گرفته با کارهای بسیار اثربخش و تاثیرگذار توسط گروه های جهادی که سامان دهی شدند تا بتوانند در عرصه سواحل و تفرجگاه ها فعالیت کنند.

وی به مراسم امروز اشاره نمود و بیان داشت: امروز هم مراسم افتتاحیه طرح سامان دهی سواحل درحال برگزاری است که در ساعات ابتدایی روز جلسات هماهنگی و جلسات توجیح تخصصی با این عزیزان برگزار شد.

سردار مسلمی ضمن آرزوی سفر خوب برای همه گردشگران گفت: امیدواریم که با همگرایی بیشتر در موضوعات مختلف خدمات اجتماعی و با حضور گروه های جهادی و دغدغه مندان انقلاب اسلامی و موثرین فرهنگی استان مازندران که در طرح دریا حضور دارند، سال هزار و چهارصد و سه طرحهای بسیار خوب و اثربخش بیشتری را در سواحل، تفرجگاه های جنگلی و همچنین در پارکها داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها