زنجان-مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان از برگزاری لیگ علمی بین المللی پایا با حضور ۲۹۸ تیم از این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۸۵
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

برگزاری لیگ علمی پایا با حضور ۲۹۸ تیم در زنجان

هادی توفیقی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛بااشاره به اینکه مرحله مقدماتی هفدهمین دوره لیگ علمی بین المللی  پایا در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اسفند با شرکت ۲۹۸ تیم از استان زنجان برگزار شد،گفت:این دوره در رشته های علوم پایه ، ریاضی ، تجربی،انسانی،پژوهش و کامپیوتر در ۱۳۴ مدرسه ی استان زنجان برگزار شد.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان بااشاره به اهداف برگزاری لیگ علمی پایا تصریح کرد:لیگ علمی پایا بستری را برای دانش آموزان توانمند و علاقه مند فراهم آورده است تا در یک جریان آموزشی و رقابتی سالم، به دانسته های خود بیفزایند و در یک رقابت دلچسب و گروهی، تبادل دانش و بهتر اندیشیدن را تجربه کنند.

 

توفیقی ادامه داد:هدف اصلی در این لیگ ارتباط بین علوم پایه و تقویت دانش آموزان در تبدیل قدرت علم به عمل، ترویج روحیه پژوهشی و پرسشگری، هدایت دانش آموزان در مسیر تحقیق و پژوهش و طراحی لیگ های پژوهشی و کارآفرینی در کنار لیگ علمی می باشد.

 

وی در پایان یادآور شد:این آزمون در سه مرحله مقدماتی ،نیمه نهایی و نهایی هر ساله در سراسر کشور و کشور های جهان اسلام با مشارکت سازمان بسیج دانش آموزی و خانه ریاضی ایران برگزار می شود.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار