خبرهای داغ:
 سرهنگ زمانی گفت : اعزام ۳۵۰ نفر از مردم این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: ۹۵۸۴۴۵۴
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین سرهنگ مهدی علی زمانی در آئین بدرقه کاروان راهیان نور اظهار کرد: ۶ دستگاه اتوبوس و ۲۰ خودروی سواری بالغ بر ۳۵۰ نفر از مردم شهرستان آبیک از روستاها، شهرهای آبیک، خاکعلی، زیاران و قشلاق به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدنت که ۷۰ درصد، برای نخستین بار است که زائر مناطق عملیاتی می‌شوند.

وی افزود: از راویان دوران دفاع مقدس استان قزوین و شهرستان آبیک و همچنین یک راوی دفاع مقدس کشوری در این سفر معنوی همراه زائرین هستند که برای هر یک دستگاه اتوبوس ، یک روحانی و یک راوی در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با اشاره به سهمیه امسال شهرستان برای اعزام زائرین به مناطق عملیاتی جنوب به تعداد ۸۰۰ نفر اذعان کرد: یک مرحله دانشجویی، سه مرحله اردوی راهیان نور دانش آموزی و یک مرحله کارگری برگزار شده که از قشرهای مختلف مردم هم امروز ۳۵۰ نفر به کربلای ایران اعزام شده‌اند.

علی زمانی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه و مسابقات فرهنگی برای زائرین بیان کرد: زائران از دهلاویه، فکه، طلائیه و هویزه و نیز از اروندرود، مناطق عملیاتی والفجر ۸، نهر خین، شلمچه، علقمه و معراج الشهدای اهواز بازدید و حال و هوای شهدایی پیدا می‌کنند.

این مسوول نظامی بازدید از مناطق عملیاتی را به برکت وجود شهدا و ریخته شدن خون پاکشان سبب علاقه دوباره زائرین برای رفتن به مناطق عملیاتی عنوان کرد و افزود: استقبال مردم شهرستان آبیک برای رفتن به مناطق عملیاتی جنوب زیاد است اما طبق سهمیه و تعداد تعیین شده، می‌توانیم اعزام کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بر مطالعه وصیت‌نامه‌های شهدای سرافراز از سوی مردم و مسوولان تاکید کرد و افزود: توصیه‌های اکید شهدا در وصیت نامه‌ها حفظ دین اسلام، ولایت، امام راحل و انقلاب بود که مردم در همه زمینه‌ها اثبات کرده‌اند همیشه و در همه عرصه‌ها پای آرمان‌های نظام و شهدا هستند که رسالت اصلی مسوولان، خدمت به مردم و گره گشایی مشکلات آنهاست و نباید از خدمت به مردم غفلت ورزند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار