استاندار کردستان که به بسکتبالیست‌ها وعده حمایت مالی داده بود، به این وعده وفا کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۳۹
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، روز جمعه چهارم اسفندماه استاندار ورزش دوست و ورزش یار کردستان به همراه معاون عمرانی استانداری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان سنندج به منظور حمایت از بلندقامتان بسکتبال کردستان در آخرین دیدار از مرحله سوم لیگ دسته یک بسکتبال آقایان کشور در گروه (K) که در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد حضور پیدا کرد و از نزدیک نظاره گر بازی دیدنی بسکتبالیست‌های شایسته کردستانی و تماشاگران پرشور سنندجی بود.

این دیدار به سود نماینده استان به پایان رسید و تیم خانه بسکتبال کردستان به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله بعد صعود کرد و هواداران بسکتبال کردستان به شادمانی پرداختند.

در این میان وعده استاندار مردمی کردستان در راستای حمایت مالی از بسکتبالیست‌های کردستانی، امیدی تازه و روحیه مضاعف به بازیکنان داد و نقش موثری در به ثمر نشستن نهمین پیروزی نماینده استان داشت.

چند روز از وعده استاندار کردستان نگذشته بود که زارعی کوشا با پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک مالی به تیم خانه بسکتبال کردستان به وعده خود عمل کرد تا این تیم در دور بعدی مسابقات با روحیه دوچندان به مصاف حریفان خود می‌رود.

از نخستین روز‌های حضور «اسماعیل زارعی کوشا» به عنوان استاندار کردستان در این استان، وی همواره به عنوان یار و همراه جامعه ورزشی استان عمل کرده و از حمایت ورزشکاران و قهرمانان کردستانی دریغ نکرده است.

کمک به تکمیل پروژه‌های ورزشی در سراسر استان، حمایت از تیم‌های ورزشی حاضر در لیگ‌های کشوری از جمله فوتبال، هندبال، والیبال و بسکتبال و سایر رشته‌های دیگر، تلاش برای جذب حمایت مالی بخش خصوصی و نهاد‌های تولیدی استان از ورزش از جمله خدمات استاندار در حوزه ورزش بوده است.

تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان، دیدار چهره به چهره با پیشکسوتان و قهرمانان ورزش کردستان، حضور در میادین ورزشی و پیگیری امور ورزشکاران و تلاش برای رفع موانع پیش روی آنان و کمک به برگزاری رویداد‌های مهم ورزشی در سطح کشور به میزبانی شهر‌های مختلف استان بخش کوچک دیگری از حمایت‌های استاندار ورزش دوست کردستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار