خبرهای داغ:

اهدای ۱۰ سری جهیزیه، ۲ سری وسایل سیسمونی در بناب

تبریز- در آستانه سال نو ۱۰ سری جهیزیه عروسی ۲ سری وسایل سیسمونی و ۲ سری خونچه شب عیدی به همت بانوان و فعالان قرآنی خیر بناب به نیازمندان تازه عروس در شهر دارالمومنین بناب اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۳۸۲
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بانوان نیکوکار و فعالان قرآنی موئسسه خیریه اصغریه شهرستان بناب در تلاش هستندبا همت مردمان سخاوتمند این شهرستان جهیزیه و سایر نیازمندی‌های نوعروسان شهرستان را فراهم کنندکه این بانوان نیکوکار و فعال قرآنی شهرستان بناب در اقدامی شایسته و خداپسندانه در آستانه عید نوروز زمینه خوشحالی نیازمندان تازه عروس و داماد را فراهم کردند.

مؤسسه خیریه اصغریه بناب یکی از مؤسسه‌های خیریه بانوان در این شهرستان است که بیش از ۵۰ سری جهیزیه در طول سال ۱۴۰۲ تهیه و به نوعروسان اهدا کرده است و همه ساله در آستانه عید نوروز نیز توانسته ۱۰ سری هر کدام به ارزش صد میلیون تومان، ۲ سری وسایل سیسمونی نوزاد به ارزش بیست میلیون تومان و همچنین ۲ سری خونچه نو عروسان به ارزش بیست ملیون تومان در مجموع یک میلیارد و چهل میلیون تومان به خانواده‌های نیازمندان این شهرستان اهدا کنند.

این بانوان خیر ۲۰ سال است در این زمینه فعالیت داشته و هر سال با کمک خیرین اقدامات شایسته‌ای را برای نیازمندان انجام داده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار