رئیس‌کل دادگستری ایلام با اشاره به اینکه امروز آرمان امام و رهبری در سراسر جامعه جاری است، گفت: سپاه امروز نماد نقش‌آفرینی در نظام اسلامی است.و باید بر اساس بیانیه گام دوم، فرامین هفت‌گانه رهبری و سند اعتلای بسیج را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۷۹
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس‌کل دادگستری ایلام با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مدیریت عمومی در استان باعث اتحاد و همدلی مردم شد و حماسه‌ای بزرگ در انتخابات خلق شد نیاز امروز فرهنگ مدیریت است و بایستی از لسان امام جامعه بیان شود. 

 

علی‌محمدی با اشاره به فضایل اخلاقی مالک‌اشتر از نظر حضرت علی (ع) گفت: قله مدیریت در نظام اسلامی مالک است، سپاه پاسداران پرچم‌دار سپاهیان امام‌زمان (عج) است. 

 

وی بیان کرد: مدیران ما باید به احکام اسلامی التزام داشته باشند. اثر مدیر ما باید کارایی باشد و وقتی که با ولایت‌مداری همراه باشد به مدیریت جهادی تبدیل می‌شود و نیازهای اقتصادی و فرهنگی امروز مردم را رفع می‌کند.

 

علی محمدی افزود: اگر مدیران حیثیت نظام اسلامی را بدانند دچار خطا و اشتباه نمی‌شوند. 

 

وی بیان کرد: امروز آرمان امام و رهبری در سراسر جامعه جاری و ساری است و سپاه امروز نماد نقش‌آفرینی در نظام اسلامی است و باید بر اساس بیانیه گام دوم، فرامین هفت‌گانه رهبری و سند اعتلای بسیج را اجرایی کنیم. توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که در سخنرانی‌های ایشان بیان می‌شود به‌عنوان فرمان در سپاه دنبال می‌شود. 

 

این مقام مسئول گفت: رسالت اشراف فرماندهی رصد و پایش فرامین رهبری در سپاه پاسداران است و تلاش‌های سپاه‌های استانی نواحی و حوزه‌های مقاومت تا دوردست‌ترین نقاط کشور بادقت مشاهده و ارزشیابی می‌شود. 

 

رئیس‌کل دادگستری ایلام در پایان گفت: ما نباید با نگاه پدافندی به دنبال انجام فعالیت‌های خود باشیم و هر روز که در سر کارمان حاضر می‌شویم باید نگاه این باشد که فاصله بین وضع موجود با نگاه مطلوب و آرمانی را کم کنیم و خودمان را به مسیر ظهور نزدیک کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار