سرپرست جمعیت هلال‌احمر ایلام گفت: طرح کمک‌های مؤمنانه باهدف حمایت از اقشار کم‌برخوردار و نیازمند در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز با مشارکت و کمک خیرین و استفاده از ظرفیت‌های خیرین داوطلب این جمعیت در سراسر ایلام اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۳۷۲۶
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حمزه محمدی مقدم ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونین هلال‌احمر ایلام از مشارکت پرشور کلیه کارکنان و اعضاء جوانان، داوطلبان، امدادگران و نجاتگران این جمعیت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

 

 سرپرست جمعیت هلال‌احمر ایلام بر فعال‌کردن مجمع خیرین و استفاده از ظرفیت خیرین داوطلب در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و تسکین آلام بشری تأکید کردند.

 

 محمدی مقدم بیان کرد: طرح کمک‌های مؤمنانه باهدف حمایت از اقشار کم‌برخوردار و نیازمند در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز با مشارکت و کمک خیرین و استفاده از ظرفیت‌های خیرین داوطلب این جمعیت در سراسر ایلام اجرا می‌شود.

 

 سرپرست جمعیت هلال‌احمر ایلام گفت: طرح امداد و نجات نوروزی، خدمات بشردوستانه و پویش هلال رحمت از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

 

 در این جلسه هر کدام از اعضای شورای معاونین جمعیت هلال‌احمر در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان و ایام نوروز پیشنهادات و نکته نظرات خود را ارائه کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار