به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

راه اندازی ستاد آزاد سازی زندانیان معسر جرایم غیر عمد مالی در سپاه استان ایلام

به مناسبت دهه مبارک فجر ستاد آزاد سازی زندانیان معسر جرایم غیر عمد مالی در سپاه استان ایلام راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۶۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵



به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار منوچهر ملکی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام در اولین جلسه ستاد آزاد سازی زندانیان معسرمالی گفت: زندانیان معسر کسانی هستند که به دلیل عدم توانایی نسبت به پرداخت دین در جرایم غیر عمدی ویا ارتکاب جرایم با انگیزه‌های شرافتمندانه در زندان‌ها محبوس هستند و این ستاد با پشتیبانی سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام به صورت نهادی مردمی با استفاده ازظرفیت‌های دولتی، مردمی و خیرین در راستای آزاد سازی زندانیان معسر مالی و حمایت از خانواده‌های آنان تشکیل شده است.


رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان ایلام هدف از راه اندازی این ستاد نقش آفرینی درعرصه کاهش جمعیت کیفری زندانیان معسر و کمک مومنانه به خانواده‌های آنان دانست.


سرهنگ ملکی افزود: جلب مشارکت‌های مردمی در راستای آزادسازی زندانیان معسر، ترویج فرهنگ صلح وسازش درسطح استان، و ایجادهم افزایی بین دستگاه‌ها و نهاد‌ها و تمرکز منابع و امکانات و هدایت آنان درکمک به آزاد سازی زندانیان از دیگر اهداف این ستاد است.

این نشست با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان، مقامات قضایی، اداره زندانها، ستاد دیه و اعضای اصلی ستاد برگزار شد .

سرهنگ پاسدار نصرالهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان تاکید کرد: باید با همکاری و هم افزایی لازم اعضاء با ستادو سپاه وبا استفاده از ظرفیت خیرین و شرکت‌ها و کارخانجات دراین کارخدا پسندانه مشارکت لازم بعمل آورند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار