خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۶۰ کیلومتر از جاده‌های استان برف روبی شده اند و همه محور‌ها باز هستند.
کد خبر: ۹۵۸۳۶۲۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مرتضی بهداروندی گفت: با آغاز بارش‌ها از روز سه شنبه هفته قبل، برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی توسط راهداران برای برقراری تردد ایمن در محور‌های برفگیر خوزستان آغاز شد.


وی به بارش برف در شهرستان‌های دزپارت، اندیکا، ایذه و شمال شهرستان دزفول اشاره کرد و افزود: ۶۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی با تلاش ۲۰ نفر نیروی راهدار و بکارگیری ۱۰ دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه‌سنگین انجام و به منظور برقراری تردد ایمن، ۱۵ تن شن و نمک در محور‌های برفگیر استفاده شده است.

بهداروندی از باز بودن همه محور‌های اصلی و شریانی خوزستان خبر داد و ادامه داد: باتوجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید به استان در روز‌های آینده، هم استانی‌ها، پیش از انجام سفر در تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.


براساس اعلام اداره کل هواشنای خوزستان؛ سامانه بارشی از اواخر امروز یکشنبه ۱۳ اسفندماه از سمت شمال غرب وارد استان خواهد شد و تا سه شنبه (به ویژه روز دوشنبه) در بیشتر مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد‌های متوسط تا شدید خواهد شد.

خوزستان ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه دارد که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها