در پی حضور حداکثری مردم در انتخابات صورت گرفت:

پیام مشترک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان

این بار نیز حضور پر قدرت و حماسه‌آمیز شما بر مکر دشمنان غلبه کرد، و حجم سنگینِ جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ و هرزه‌گرد، بدل ساخت.
کد خبر: ۹۵۸۳۵۰۵
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از حضور و حماسه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
درود و سلام خدا بر ملت بزرگ، مردم عزیز و همیشه در صحنه‌ی ایران مقتدر و بالاخص بر شما دانشجویان و قشر فرهیخته دانشگاهی عزیز و همیشه درصحنه که با حضور آگاهانه خود در انتخابات، گامی بلند در مسیر افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندید. بی‌شک این عمل دینی، سیاسی، انقلابی و بصیرت و حضور پرشور شما اجری عظیم خواهد داشت.
این بار نیز حضور پر قدرت و حماسه‌آمیز شما بر مکر دشمنان غلبه کرد، و حجم سنگینِ جنگ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ و هرزه‌گرد، بدل ساخت. اینک جمهوری اسلامی با برگزاری انتخابات سالم و مردمی نشان داده است که صادق‌ترین نظام مردمسالار در جهان جدید است، و بدینگونه است که الگو‌های مادی، از دموکراسی‌های دین‌گریز تا استبداد‌های فردی و حزبی و صنفی، بتدریج در چشم هوشمندان جامعه‌ی جهانی، مورد سئوال و تردید اساسی قرار خواهد گرفت.
حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، مهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. حضور مردم لبیکی دیگر به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا مخصوصاً بیعت با شهید سرفراز و قهرمان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که ناجوانمردانه توسط دولت آمریکا ترور شد.
اینک رقابت‌ها به پایان رسیده است و نمایندگان منتخب باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان را در رأس برنامه‌های خود قرار بدهند. بی‌شک صیانت از دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و زیاده‌خواهان ازجمله اولویت‌های جدی مجلس شورای اسلامی خواهد بود که نمایندگان بایستی از ابتدای شکل‌گیری تا روز پایان آن بدان ملتزم و پایبند باشند.
بدین‌وسیله از مردم ولا یت‌مدار استان کرمان به مناسبت ثبت این حماسه پر شکوه و به یادماندنی خالصانه تشکر می‌نماییم.
سید هادی طباطبایی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان
حشمت الله شمسی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار