خبرهای داغ:
رضانیا خبر داد

مشارکت ۵۸۱ هزار و ۷۲۱ نفر در استان همدان/ ازدحام جمعیت در حوزه‌های شهری

همدان-رئیس ستاد انتخابات استان همدان بااشاره به مشارکت ۵۸۱ هزار و ۷۲۱ نفر در استان همدان در انتخابات گفت: ۱۴۳ هزار و ۱۵۸ نفر از رأی دهندگان بین ۳۵ تا ۴۵ سال بودند.
کد خبر: ۹۵۸۳۲۵۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات از سوی وزارت کشور تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

وی با بیان اینکه ۵۸۱ هزار و ۷۲۱ نفر در استان همدان در انتخابات مشارکت کردند، افزود: در ملایر ۸۷ هزار و ۶۹۲ نفر، نهاوند ۶۹ هزار و ۱۷۰ نفر، بهار و کبودراهنگ ۹۹ هزار و ۶۷۲ نفر، رزن و درگزین ۵۴ هزار و ۶۹۳ نفر، تویسرکان ۳۶ هزار و ۲۸۱ نفر، اسدآباد ۳۷ هزار و ۷۷۲ نفر و در همدان و فامنین ۱۹۶ هزار و ۳۳۸ نفر رأی دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه در روستاها کار رأی‌گیری به اتمام رسیده اما در حوزه‌های شهری ازدحام جمعیت هنوز وجود دارد، ابراز کرد: از مجموع رأی دهندگان ۵۱ درصد آقایان و ۴۹ درصد خانم‌ها بودند.

وی با بیان اینکه ۸۴ درصد با کارت ملی، ۱۲ درصد با شناسنامه و ۵ درصد مابقی با گواهینامه و پاسپورت رأی دادند، عنوان کرد: ۵۸ هزار و ۱۶۷ نفر از رأی دهندگان بین ۱۸ تا ۲۵ سال، ۹۶ هزار و ۶۴۳ نفر بین ۲۵ تا ۳۵ سال، ۱۴۳ هزار و ۱۵۸ نفر بین ۳۵ تا ۴۵ سال بودند.

رضانیا بیان کرد: به فضل الهی روند انتخابات بسیار خوب است و نسبت به دوره یازدهم و ریاست جمهوری رشد صعودی دارد.

وی گفت: امسال امنیت بیشتر است و با حضور نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی، ما کمترین مساله امنیتی را در استان نداشتیم و خرده تخلفات را هم نیروهای امنیتی برخورد می‌کنند و تعدادی هم دستگیر شدند و مامورین موظف هستند با خرید و فروش رای قاطعانه برخورد کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه انتخابات در ملایر الکترونیکی است، ابراز کرد: رأی‌گیری تا ساعت ۲۴ که به اتمام رسید 20 دقیقه بعد نتایج آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار