فرمانده سپاه سلمان گفت: گروه های جهادی سپاه و بسیج با تمام ظرفیت و تا پایان بحران در کنار مردمان عزیز استان خواهند بود.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۹۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در حاشیه حضور و سرکشی از مناطق سیل زده جنوب استان اظهار داشت: سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از ابتدای وقوع سیل در مناطق مختلف استان با اعزام گروه های جهادی بسیجی در کنار سایر سازمان خدمت رسان اقدام به امدادرسانی به هموطنان عزیز نمود.

وی افزود: جهادگران ما پس از احصاء میزان خسارات وارده در اقصی نقاط استان با به کارگیری تمامی ظرفیت ها اقدامات خود را آغاز نمودند؛ برای این منظور هم از ظرفیت گروه های جهادی بومی استفاده شد و هم ظرفیت گروه های جهادی اعزامی از مرکز استان و کشور به کار گرفته شد.

شفائی تاکید کرد: بازگشایی معابر آسیب دیده، انتقال مصدومان و آسیب دیدگان به مراکز درمانی به وسیله قایق و سایر وسایل نقلیه مناسب، فعال سازی آشپزخانه جهت توزیع غذای گرم، توزیع نیازمندی های اولیه در بین سیل زدگان از جمله اقدامات صورت گرفته توسط گروه های جهادی می باشد.

وی افزود: همچنین در ساعات اولیه وقوع سیل مردمی که در مناطق پر خطر حضور داشتند با همیاری شوراها و بسیجیان بومی، تخلیه مردم درگیر با سیل به مناطق امن توسط گروه های جهادی صورت گرفت.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: کمک به ترمیم و بازسازی زیرساخت های مناطق درگیر به خصوص اتصال برق و آب آشامیدنی نیز توسط گروه های جهادی در حال اقدام می باشد.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: گروه های جهادی سپاه و بسیج با تمام ظرفیت و تا پایان بحران در کنار مردمان عزیز استان خواهند بود.

ارسال نظرات