مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به سه هزار و ۷۵۲ آسیب دیده سیل در۱۴ شهرستان استان از هفت اسفندماه تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۹۳
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سجادی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های خاش، سیب و سوران، فنوج، ایرانشهر، میرجاوه، نیکشهر، دلگان، چابهار، سراوان، زاهدان، نیمروز، سرباز، کنارک و مهرستان خدمات امدادرسانی به سه هزار و ۷۵۲ نفر در قالب ۹۳۲ خانوار توسط بیش از ۲۳۷ نفر از امدادگر این جمعیت انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت۹۷۷ خانوار در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند و اقلامی از قبیل چادر امدادی، موکت، پتو، نایلون و سبدهای غذایی بین آسیب دیدگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از جمله اقلام توزیع شده بین آسیب دیدگان سیل استان ۲ هزار و ۴۲۹ تخته پتو، ۶۳۷ کیلوگرم نایلون، ۷۰۱ سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۲۰۱ چادر امدادی و هزار و ۲۷۰ تخته موکت برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان آماده امدادرسانی به هموطنان حادثه دیده هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار