خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: شرایط برگزاری انتخابات در همه شعب اخذ رای در استان فراهم است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۶۷
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند در ارتباط زنده با شبکه استانی خوزستان گفت: ستاد انتخابات خوزستان از اردیبهشت امسال برای برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم آغاز به کار کرد و امروز، جمعه ۱۱ اسفندماه شاهد اجرای فرآیند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باحضور پرشور و حداکثری مردم هستیم.


وی با اشاره فراهم سازی تهمیدات لازم برای برگزاری انتخابات، افزود: ۳ هزار و ۵۳۳ شعبه اخذ رای در ۷۱ حوزه اصلی و فرعی در استان خوزستان آماده سازی شده است و از ابتدای صبح امروز، همزمان با سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند.


افرازه شهاوند تعداد عوامل اجرایی انتخابات را حدود ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: باحضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه خوزستان، شور انتخاباتی در همه شعب مناطق شهری و روستایی به وضوح قابل مشاهده است.


رئیس ستاد انتخابات خوزستان می‌گوید: براساس گزارش‌های دریافتی، در همه شعب انتخاباتی مناطق شهری و روستایی صف‌های طولانی تشکیل شده است و ازدحام جمعیت را شاهد هستیم و این موضوع نشان دهنده حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار و انقلابی در انتخابات امسال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها